Recykling treści – warunek Twojej widoczności w AI

Na naszych oczach zmienia się sposób, w jaki wyszukujemy informacje i podejmujemy decyzje. Treści nie są już prezentowane jako zestaw linków, ale jako gotowe odpowiedzi przygotowane przez AI.
To wymaga wyjścia poza tradycyjne SEO i skupienia się nie na słowach kluczowych, lecz na spójności. Jeżeli podobny przekaz jest na Twojej stronie, w postach na LinkedIn, w podcastach i na kanale YouTube – AI chętniej poleci Twoje treści. Szczególne, gdy będą dobrze recyklingowane.
Opowie o tym Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B.
Podczas webeenaru dowiesz się:
  • Co to jest recykling treści i dlaczego warto go stosować
  • Czym się różni aktywny od reaktywnego recyklingu treści
  • Jak planować treści z myślą o recyklingu
  • Z jakich narzędzi warto korzystać
  • Jakich błędów warto unikać

Webeenar odbędzie się w czwartek 20.11, w godz. 10.00 – 11.00. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs.

  

Recykling treści – warunek Twojej widoczności w AI

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat tworzenia treści, a w szczególności:

  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie contentu firmowego i budowanie zaangażowanej społeczności online,
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania projektów oraz budowania marki osobistej ekspertów i ekspertek,
  • Handlowców chcących świadomie budować markę osobistą w 2025 r.
Kto poprowadzi spotkanie?

Łukasz Kosuniak jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting.

Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Zarządzał pierwszym w Polsce samodzielnym wdrożeniem systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement.
Autor książki „ABC Marketingu B2B” i kilkudziesięciu branżowych publikacji z obszaru Marketingu B2B, Marketing Automation, Sales Enablement. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 20.11.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.