Przejdź do treści

WEBEENAR Eksperci techniczni na LinkedIn

„Nasza branża jest specyficzna, nie nadajemy się na LinkedIn.”  To zdanie często pojawia się w kontekście firm przemysłowych w mediach społecznościowych. Razem ze STILL Polska udowodniliśmy, że to mit. Wystarczy postawić na ludzi – ekspertów, którzy są prawdziwym sercem organizacji.

O prowadzeniu programu ambasadorskiego na LinkedIn opowiada Joanna Bojarojć, Marketing Director w STILL Polska.

Z naszego spotkania dowiesz się:

  • Jak skutecznie budować wizerunek autentycznej marki dzięki ekspertom wewnętrznym,
  • Dlaczego własne, autorskie treści ambasadorów to klucz do zaangażowania odbiorców,
  • Dlaczego osobowość i autentyczność ambasadorów to największa wartość programu,
  • Jak znaleźć i zmotywować pracowników do pełnienia roli ambasadorów w branży technicznej.

Takie podejście zaowocowało świetnymi wynikami i zaangażowaniem

👨🏻‍🦰👩‍🦰19 Ambasadorów

💻 1.520 publikacje na LinkedIN – co daje średnio ponad 100 postów miesięcznie w tematyce STILL!

🚀1,1 mln zasięgu

👍 24.800 reakcji pod postami

👄 1.650 komentarzy pod postami

Warto jednak pamiętać, że program ma swoje wzloty i upadki, nie będzie wyłącznie sukcesem. Dlatego warto mieć na to akceptację.

Notatkę graficzną opracowała Sylwia Chmielewska.

Udostępnij: