WEBEENAR Eksperci techniczni na LinkedIn
„Nasza branża jest specyficzna, nie nadajemy się na LinkedIn.” To zdanie często pojawia się w kontekście firm przemysłowych w mediach społecznościowych. Razem ze STILL Polska udowodniliśmy, że to mit. Wystarczy postawić na ludzi – ekspertów, którzy są prawdziwym sercem organizacji.
O prowadzeniu programu ambasadorskiego na LinkedIn opowiada Joanna Bojarojć, Marketing Director w STILL Polska.
Z naszego spotkania dowiesz się:
- Jak skutecznie budować wizerunek autentycznej marki dzięki ekspertom wewnętrznym,
- Dlaczego własne, autorskie treści ambasadorów to klucz do zaangażowania odbiorców,
- Dlaczego osobowość i autentyczność ambasadorów to największa wartość programu,
- Jak znaleźć i zmotywować pracowników do pełnienia roli ambasadorów w branży technicznej.
Takie podejście zaowocowało świetnymi wynikami i zaangażowaniem
👨🏻🦰👩🦰19 Ambasadorów
💻 1.520 publikacje na LinkedIN – co daje średnio ponad 100 postów miesięcznie w tematyce STILL!
🚀1,1 mln zasięgu
👍 24.800 reakcji pod postami
👄 1.650 komentarzy pod postami
Warto jednak pamiętać, że program ma swoje wzloty i upadki, nie będzie wyłącznie sukcesem. Dlatego warto mieć na to akceptację.
Notatkę graficzną opracowała Sylwia Chmielewska.