Czas czytania: 3 minuty

#SalesNavigator jest ważnym narzędziem w portfolio LinkedIn i platforma pracuje nad zwiększaniem użytecznością rozwiązań dla sprzedaży.

 

Wprowadzone zmiany na tą chwilę są dostępne w wersji Enterprise.

Co się zmieniło?

  1. Walidacja danych

    LinkedIn wykorzystuje fakt, że jest największa siecią profesjonalistów na świecie i wprowadza funkcję „Not at Company Flag”, pokazującą nieaktualne dane w organizacji.
    Funkcja ma na celu:

    • poinformowanie o zmianie osoby kontaktowej w danej firmie,
    • wskazanie, ewentualnych trudności w zamknięciu sprzedaży poprzez zmianę kontaktu,
    • wskazanie szansy na nową sprzedaż, gdy nasz kontakt odejdzie do nowej firmy.

     

    Rozwiązanie jest antidotum na nieaktualne dane w CRM, pozwalające poprzez zmiany dokonane przez kogoś na LinkedIn, zaktualizować informacje w CRM-ach zintegrowanych z platformą.
  2. Integracje analityczne

    LinkedIn udostępnił możliwość integracji z platformami typu Business Inteligence. Jest to zmiana o tyle istotna, że do tej pory konieczny był ręczny import danych przez CSV, ponawiany każdego dnia, by dane były aktualne. Teraz połączenie pozwala na automatyczną aktualizację.

    Funkcja pozwala na:

    • szybszy dostęp do danych, automatyczna aktualizacja,
    • uzyskanie głębszego poziomu analizy danych, poprzez połączenie wielu źródeł CRM, BI,
    • optymalizację wyników sprzedaży.
  3. Odświeżenie użyteczności panelu raportów

    LinkedIn pracuje również nad zwiększeniem użyteczności i przejrzystości panelu głównego dla użytkowników. Po wprowadzonych zmianach, administrator może na pierwszy rzut oka zobaczyć:

    • możliwości zwiększenia efektywności oraz wykonania planu,
    • cele i aktywności zespołu,
    • nowe narzędzie Sales Navigator Coachs Level – pozwalający wyłonić w zespole jednostki według poziomu zaawansowania,
    • nowe statystyki dotyczące efektywności InMaili.
  4. Aktualizacja produktów dodatkowych

    - BingGeo Migration - platforma dodała ponad 2000 stanów i prowincji oraz 2,4 mln nowych miast na świecie, zwiększając w ten sposób poziom dokładności wyszukiwań do poziomu regionów. Cieszy również fakt, że dne zostaną automatycznie zaktualizowane na kontach użytkowników, więc będziecie mogli tę zmianę zaobserwować, bez konieczności jej dokonania

    - Lead Search – zwiększenie efektywności wyszukiwanych leadów poprzez dopasowanie ich do podobnych do tych, które już wcześniej wyszukiwałeś.

Źródło: https://business.linkedin.com/sales-solutions/product-update/qpr-webinar-watch-now

O Autorze
Sharebee
Sharebee
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Drukuj   E-mail