Książka
Drukowana wersja książki, którą możesz aktywnie wypełniać i uzupełniać. Na kilkuset stronach znajdziesz mnóstwo inspiracji dotyczących zarządzania programami ambasadorskimi.
Wysyłka planowana na styczeń 2025.
„Employee Advocacy” to praktyczny poradnik o zarządzaniu programami ambasadorskimi, napisany przez zespół Sharebee i Mateusza Jabłonowskiego.
Został stworzony w oparciu o wieloletnie doświadczenia i przykłady z polskiego oraz międzynarodowego rynku.
To nie jest kolejna publikacja, którą postawisz na półce – dodaliśmy do niej ćwiczenia, zadania oraz interaktywne materiały, które poszerzą Twoją wiedzę.
Wysyłka planowana jest w styczniu 2025.
W książce znajdziesz szereg dobrych praktyk i wskazówek na to, jak wprowadzić, zarządzać i utrzymać program ambasadorski w organizacji. Zadbaliśmy zarówno o teorię, jak i przykłady konkretnych działań, czy praktyczne wskazówki od ownerów istniejących programów.
Znajdziesz w niej także rozdziały o budowaniu marki osobistej, działaniach na LinkedIn oraz Social Sellingu, gdzie swoją ekspertyzą podzielili się Maja Gojtowska, Dagmara Pakulska i Łukasz Kosuniak.
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się employer brandingiem, czy reprezentujesz HR, komunikację lub marketing, ten poradnik ułatwi Ci zbudowanie wśród pracowników grupy aktywnych ambasadorów, którzy w ramach działań employee advocacy budują swój personal branding, promując jednocześnie organizację, w której pracują. Książka pomoże też odnaleźć się w działaniach na LinkedIn i budowaniu silnej marki eksperckiej.
Przyświeca nam jeden cel – stworzenie z pracowników firmowych influencerów, którzy mówią autentycznym głosem.
Przygotowaliśmy dla Ciebie dziewięć napakowanych wiedzą rozdziałów.
Pozwolą Ci one zrozumieć, czym jest employee advocacy i czy Twoja organizacja jest gotowa na rozpoczęcie programu ambasadorskiego.
Przeprowadzimy Cię przez wszystkie etapy – od planowania strategii, przez budowanie zespołu projektowego, po komunikację i rekrutację. Pokażemy jak zadbać o zaangażowanie ambasadorek i ambasadorów, tak aby program przynosił wymierne efekty. Odpowiemy też na pytanie – co i jak warto mierzyć.
A wszystko to okraszone wskazówkami dotyczącymi działań na LinkedIn – od przygotowania profilu osobistego, po publikowanie i budowanie sieci kontaktów.
Opieramy się na doświadczeniu klientów Sharebee, więc nie jest to pusta teoria, ale realne case`y z programów ambasadorskich.
Wdrażanie employee advocacy w organizacji
Poznaj korzyści dla pracodawcy i pracowników, poparte przykładami i danymi. Zadbaj o strategiczne fundamenty oraz przygotuj się do startu programu ambasadorskiego.
Jak zacząć program ambasadorski
Opracuj plan komunikacji wewnętrznej i promocji. Zaplanuj rekrutację i zadbaj o formalności. Przygotuj się do onboardingu ambasadorek i ambasadorów.
Zarządzanie programem ambasadorskim
Zadaj o budowanie społeczności, tak aby utrzymać zaangażowanie ambasadorek i ambasadorów. Opracuj bibliotekę treści i wspieraj w dzieleniu się wiedzą. Mierz efektywność programu.
Narzędzia i technologie w employee advocacy
Sprawdź jakie są rozwiązania na rynku i oceń, które z nich ułatwią Ci pracę. Poznaj możliwości, jakie daje platforma Sharebee – content hub, grywalizacja, edukacja, monitorowanie efektów.
Social Selling a Employee Advocacy
Dowiedz się jak połączyć działania na styku HR i sprzedaży. Wspieraj handlowców w budowaniu eksperckiego wizerunku na LinkedIn.
Personal branding ownera programu
Poznaj powody, dla których potrzebujesz silnej marki osobistej, jako osoba zarządzająca programem ambasadorskim. Zrób audyt i zaplanuj świadomie komunikację.
Profesjonalny profil na LinkedIn
Poznaj praktyczne wskazówki i przykłady na to, jak zbudować profil, który wspiera markę osobistą. Dowiedz się jak budować sieć kontaktów i o czym pisać na LinkedIn.
Drukowana wersja książki, którą możesz aktywnie wypełniać i uzupełniać. Na kilkuset stronach znajdziesz mnóstwo inspiracji dotyczących zarządzania programami ambasadorskimi.
Wysyłka planowana na styczeń 2025.
Książka czy ebook? Jak to mówimy w Sharebee – kawa nie wyklucza herbaty. Kup pakiet, tak aby mieć zawsze wiedzę o employee advocacy pod ręką i sięgać do wskazówek na każdym etapie zarządzania programem ambasadorskim.
Wysyłka planowana na styczeń 2025.
Dla osób chcących mieć dostęp do wiedzy o employee advocacy na każdym urządzeniu, przygotowaliśmy wersję książki w formacie PDF. Znajdziesz w środku interaktywne materiały i przekierowania.
Wysyłka planowana na styczeń 2025.
Pszczoły z Sharebee podzieliły się swoimi doświadczeniami zebranymi z różnych działów firmy. Marcin Sokołowski i Karol Stróż rozmawiali o tym, co sprawiło, że powstała platforma Sharebee i jak wspiera employee advocacy i social selling. Sylwia Chmielewska i Karolina Nowak zebrały dobre praktyki dotycząca zarządzania programami ambasadorskimi. Bartek Ziemiański i Zofia Sikora odsłonili tajniki tworzenie contentu na LinkedIn. A to wszystko okraszone cytatami i wskazówkami od ownerek programów.
Mateusz stworzył z nami poradnik, ponieważ sam zarządzał programami ambasadorskimi, a obecnie szkoli organizacje z tego, jak skutecznie wdrożyć employee advocacy.
Jego doświadczenie w roli konsultanta EB przełożyło się na szereg wskazówek i porad związanych z budowaniem marki pracodawcy.
Maja napisała rozdział o tym, jak ważny jest personal branding ownera programu. Nie chcemy przecież dopuścić do sytuacji, w której szewc bez butów chodzi.
Budowanie marki osobistej to jeden z celów każdego programy employee advocacy i warto wiedzieć, na czym się opierać i jak działać. Przyda się znajomość konkurencji i grupy docelowej oraz spójna strategia działania.
Dagmara wie, że LinkedIn jest paszportem do sukcesu podczas budowania marki osobistej. Dlatego w swoim rozdziale pokaże Ci, jak zbudować profesjonalny profil osobisty.
Wytłumaczy również jak ważne jest świadome budowanie sieci kontaktów oraz tworzenie wartościowych, angażujących treści. Dowiesz się jak i kiedy pisać na LinkedIn.
Łukasz to doświadczony specjalista od social sellingu, dlatego w swoim rozdziale pokazuje sposoby na to, jak sprawnie połączyć działania HR i sprzedaży.
Tłumaczy jak ważne jest budowanie eksperckiego wizerunku handlowców na LinkedIn, dzieląc się wskazówkami dotyczącymi tworzenia angażujących treści.
Masz pytania lub wątpliwości?
Odpowiadamy na najczęstsze pytania!
Potrzebujesz kontaktu?
Książka w wersji drukowanej wysyłana jest za pośrednictwem Pocztex 2.0 Poczty Polskiej, Paczkomat InPost, Kuriera (Fedex, DPD) lub Orlen Paczka. Ceny poszczególnych dostawców sprawdzisz po dodaniu książki do koszyka.
Przelew elektroniczny obsługiwany przez Autopay lub płatność kartą. Nie obsługujemy przelewów tradycyjnych.
Jeżeli chcesz zrobić zamówienie na podstawie proformy, napisz na hello@sharebee.pl
Tak, przy składaniu zamówienia uzupełnij formularz i dostaniesz automatycznie FV.
Jeżeli chcesz zrobić zamówienie na podstawie proformy, napisz na hello@sharebee.pl
Na ten moment nie mamy uruchomionej wysyłki zagranicznej. Możesz kupić ebooka lub poprosić o zamówienie znajomych mieszkających w kraju.
Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie www.sharebee.pl/regulamin-sklepu/
Polityka prywatności Sharebee dostępna jest pod tym adresem www.sharebee.pl/polityka-prywatnosci/