Przejdź do treści

Jak przekonać zarząd do programu ambasadorskiego – Marcin Sokołowski

Sharebee

Przekonanie zarządu do programu ambasadorskiego to pierwszy krok do odpalenia Employee Advocacy czy Social Selling.

O tym jak to robić opowiadał Marcin Sokołowski, CEO Sharebee, rozpoczynając pierwszy dzień 8. edycji #LinkedinLocalVirtual.

Zdradził, że dobrym scenariuszem na rozmowy z zarządem jest scenariusz #ShowMeTheMoney, czyli pokazanie korzyści i oszczędności, jakie da nam aktywność ambasadorów.

Mogą to być:

🟡 dystrybucja contentu,

🟡 wsparcie rekrutacji,

🟡 widoczność pracodawcy online,

🟡 pozyskiwanie talentów,

🟡 mniejsza rotacja.

Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska.

Jak przekonać zarząd do programu ambasadorskiego Marcin Sokołowski sharebee

 

 

Zarządzanie programem Employee Advocacy – platforma Sharebee

Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.

Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.

 

 

Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu