Jak przekonać zarząd do programu ambasadorskiego – Marcin Sokołowski
Przekonanie zarządu do programu ambasadorskiego to pierwszy krok do odpalenia Employee Advocacy czy Social Selling.
O tym jak to robić opowiadał Marcin Sokołowski, CEO Sharebee, rozpoczynając pierwszy dzień 8. edycji #LinkedinLocalVirtual.
Zdradził, że dobrym scenariuszem na rozmowy z zarządem jest scenariusz #ShowMeTheMoney, czyli pokazanie korzyści i oszczędności, jakie da nam aktywność ambasadorów.
Mogą to być:
🟡 dystrybucja contentu,
🟡 wsparcie rekrutacji,
🟡 widoczność pracodawcy online,
🟡 pozyskiwanie talentów,
🟡 mniejsza rotacja.
Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska.
Zarządzanie programem Employee Advocacy – platforma Sharebee
Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.
Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.