Przejdź do treści

Marka osobista rekrutera na LinkedIn – Natalia Bogdan

Sharebee

Po co mi ten LinkedIn, ja odpowiadam za pozyskiwanie kandydatów, nie za budowanie swojej marki osobistej.

Powiedziało tak sobie w duchu wiele osób pracujących w roli rekrutera/rekruterki.
To dobrze dla Ciebie – masz szansę się wyróżnić na tle branży 😎. Szczególnie, gdy nadaj jedynie 2% użytkowników z ponad 7 milionów w Polsce, jest aktywnych.

Korzyści jest wiele:

  • pozyskiwanie kandydatów i klientów,
  • otrzymywanie ofert pracy,
  • Employee Advocacy,
  • Personal branding.

W swoim wystąpieniu Natalia Bogdan zawarła wiele praktycznych wskazówek dotyczących elementów profilu oraz aktywności na niebieskim portalu dla profesjonalistów.

Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska.

Marka osobista rekrutera na LinkedIn Natalia Bogdan

Warsztaty LinkedIn

Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.

Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl 

Wybierz swój temat:

  • Profil firmowy na LinkedIn
  • Employee Advocacy
  • Social Selling
  • Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
  • Boss Branding
  • Linkedin Sales Navigator
Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu