LinkedinLocalVirtual
25 minut
Start programu Employee Advocacy – Mateusz Jabłonowski
O co zadbać przed startem programu Employee Advocacy? Najbardziej o edukację i podglądanie innych programów, tak żeby mieć odpowiednie benchmarki.
Tak rekomendował Mateusz Jabłonowski na swoim wystąpieniu, wymieniając elementy, które trzeba wziąć pod uwagę:
- miejsce (jakie kanały dotarcia),
- platforma (LinkedIn, instagram, tik tok),
- grupa docelowa,
- interdziałowość – angażowanie różnych obszarów w firmie,
- kulturę organizacji – o czym i jak mówić, kto jest naturalnym ambasadorem,
- wsparcie „z góry”.
Notatkę graficzną z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska.
Programy Employee Advocacy – wsparcie Sharebee
Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.
Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.
Sharebee