Przejdź do treści

Start programu Employee Advocacy – Mateusz Jabłonowski

Sharebee

O co zadbać przed startem programu Employee Advocacy? Najbardziej o edukację i podglądanie innych programów, tak żeby mieć odpowiednie benchmarki.

Tak rekomendował Mateusz Jabłonowski na swoim wystąpieniu, wymieniając elementy, które trzeba wziąć pod uwagę:

  • miejsce (jakie kanały dotarcia),
  • platforma (LinkedIn, instagram, tik tok),
  • grupa docelowa,
  • interdziałowość – angażowanie różnych obszarów w firmie,
  • kulturę organizacji – o czym i jak mówić, kto jest naturalnym ambasadorem,
  • wsparcie „z góry”.

Notatkę graficzną z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska.

Employee Advocacy Mateusz Jabłonowski

Programy Employee Advocacy – wsparcie Sharebee

Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.

Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.

Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu