Przejdź do treści

Tworzenie treści na LinkedIn – Łukasz Kosuniak

Sharebee

Obecnie w Internecie treści się tworzy, a nie uczy tego, jak robić to samodzielnie.

Łukasz Kosuniak opowiadał o tym w ostatniej prelekcji podczas 8. edycji #LinkedinLocalVirtual.

Ten trend warto wykorzystać w marketingu B2B i skupić się na dostarczaniu wartościowych, użytecznych treści.

Dlatego warto zrozumieć zadania, przed jakimi stają klienci i dostarczyć im gotowe, wysokiej jakości rozwiązania. Liczy się użyteczność, nie produkowanie taśmowych treści w wykorzystaniem AI.

Notatkę graficzną z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska.

Programy Employee Advocacy – wsparcie Sharebee

Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.

Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.

Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu