Przejdź do treści
LinkedIn
1h 6min nagrania

Company Page: Wszystko o treściach

Sharebee

Algorytm treści dla stron firmowych wygląda inaczej niż ten dla profili osobowych. Jakie treści tworzyć, aby uzyskiwać maksimum zaangażowania? Jakie są dobre praktyki? I czy są formaty, w które użytkownicy angażują się bardziej a w inne mniej? Pokażemy Ci to wszystko na przykładach z wielu branż i wielu stron firmowych.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar dedykowany jest szefom i managerom działów sprzedaży, marketingu i HR w średnich i dużych firmach, którzy rozważają wdrożenie programu Employee Advocacy i szukają do tego optymalnych taktyk oraz narzędz

Z tego spotkania dowiesz się:

  • jakie dział algorytm treści dla stron firmowych;
  • jakie treści tworzyć;
  • jakie są dobre praktyki na LinkedIn;
  • skąd brać dobre treści na LinkedIn;
  • w co angażują się użytkownicy LinkedIn.
 

 

Udostępnij: