LinkedIn
52 minuty oglądania
Kryzysy w social media: Komu potrzebne jest social media policy?
Społeczność LinkedIn jest jedną z najbardziej wyrozumiałych i najbardziej wspierających. Jednak nie zawsze. Tutaj też łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku i wywołać social mediowy kryzys, który odbije się szerokim echem w społeczności, narazi na szwank dobre imię firmy oraz jej pracowników. Jak więc reagować na kryzysy na LinkedIn i jak się do nich przygotować?
Dla kogo jest ten webinar?
Najbardziej skorzystają na nim osoby, które zarządzają komunikacją firmową na LinkedIn, uczestniczą bądź, tworzą programy social selling i Employee Advocacy, budują na LinkedIn swoją markę osobistą.
Z tego spotkania dowiesz się:
- jak zabezpieczyć się przed kryzysem;
- jakie zapisy powinna zawierać polityka social mediów firmy;
- jak reagować na kryzys, który już wystąpił;
- jak zachęcić pracowników do przestrzegania social media policy;
- jakie zdarzały się kryzysy w social media wywołane przez pracowników.