Przejdź do treści
LinkedIn
52 minuty oglądania

Kryzysy w social media: Komu potrzebne jest social media policy?

Sharebee

Społeczność LinkedIn jest jedną z najbardziej wyrozumiałych i najbardziej wspierających. Jednak nie zawsze. Tutaj też łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku i wywołać social mediowy kryzys, który odbije się szerokim echem w społeczności, narazi na szwank dobre imię firmy oraz jej pracowników. Jak więc reagować na kryzysy na LinkedIn i jak się do nich przygotować?

Dla kogo jest ten webinar?

Najbardziej skorzystają na nim osoby, które zarządzają komunikacją firmową na LinkedIn, uczestniczą bądź, tworzą programy social selling i Employee Advocacy, budują na LinkedIn swoją markę osobistą.

Z tego spotkania dowiesz się:

  • jak zabezpieczyć się przed kryzysem;
  • jakie zapisy powinna zawierać polityka social mediów firmy;
  • jak reagować na kryzys, który już wystąpił;
  • jak zachęcić pracowników do przestrzegania social media policy;
  • jakie zdarzały się kryzysy w social media wywołane przez pracowników.
  

Udostępnij: