WEBEENAR Dlaczego na LinkedIn nie warto pisać o produktach

LinkedIn to nie Google – nie wchodzimy tu, aby wyszukać informacje o produktach. Mimo tego wiele firm traktuje LinkedIn jak słup ogłoszeniowy, gdzie chwalimy się co produkujemy i oferujemy. To strata czasu i pieniędzy.

Co warto zatem publikować na LinkedIn? Wszystko, co buduje markę ekspercką Twoją i Twojej firmy. Ale jak konkretnie to zrobić? O tym wszystkim dowiesz się podczas webeenaru, który poprowadzi Łukasz Kosuniak.

Z webeenaru dowiesz się:

  • Jak wygląda proces zakupowy w firmach i jaką rolę pełni w nich marka,
  • Jakie treści opłaca się publikować na LinkedIn, aby być pierwszym wyborem,
  • Co to jest reguła 95/5 i w jaki sposób ułatwia marketing B2B,
  • Jakich błędów uniknąć w publikowaniu treści na LinkedIn.

Webeenar odbędzie się w czwartek 24 października 2024, w godz. 10.00 – 10.45, na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!

WEBEENAR Dlaczego na LinkedIn nie warto pisać o produktach

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat wykorzystania LinkedIn do efektywnego budowania marki i sprzedaż, a w szczególności: 

 

 

  • Specjalistów ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą poznać nowoczesne metody na Social Selling,
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania produktów i usług,
  • Specjalistów ds. HR, marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie programów Social Selling i Employee Advocacy,
Kto poprowadzi spotkanie?

Łukasz Kosuniak – doświadczony konsultant i praktyk marketingu B2B, autor trzech książek na temat marketingu B2B oraz licznych artykułów, e-booków, podcastów, webinariów i szkoleń.

Anna Harężlak – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 24.10.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.