WEBEENAR Dlaczego na LinkedIn nie warto pisać o produktach
Podsumowane webeenaru
LinkedIn to nie Google – nie wchodzimy tu, aby wyszukać informacje o produktach. Mimo tego wiele firm traktuje LinkedIn jak słup ogłoszeniowy, gdzie chwalimy się co produkujemy i oferujemy. To strata czasu i pieniędzy.
Co warto zatem publikować na LinkedIn? Wszystko, co buduje markę ekspercką Twoją i Twojej firmy. Ale jak konkretnie to zrobić? O tym wszystkim dowiesz się oglądając webeenar, który prowadzi Łukasz Kosuniak.
Z webeenaru dowiesz się:
🔵 Jak wygląda proces zakupowy w firmach i jaką rolę pełni w nich marka,
🔵 Jakie treści opłaca się publikować na LinkedIn, aby być pierwszym wyborem,
🔵 Co to jest reguła 95/5 i w jaki sposób ułatwia marketing B2B,
🔵 Jakich błędów uniknąć w publikowaniu treści na LinkedIn.
Notatka graficzna
Platforma Sharebee
Jeżeli prowadzisz już program Employee Advocacy i potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu treściami, zliczaniem wyników oraz raportowaniem postępów, to platforma Sharebee jest narzędziem idealnym dla Ciebie.
Umów bezpłatne demo i porozmawiajmy o tym, jak możemy Cię wspierać w Twoim programie ambasadorskim. Od jego startu po wyjście na zagraniczne rynki – będziemy Cię wspierać na każdym etapie.