Przejdź do treści

WEBEENAR Dlaczego na LinkedIn nie warto pisać o produktach

Sharebee

Podsumowane webeenaru

LinkedIn to nie Google – nie wchodzimy tu, aby wyszukać informacje o produktach. Mimo tego wiele firm traktuje LinkedIn jak słup ogłoszeniowy, gdzie chwalimy się co produkujemy i oferujemy. To strata czasu i pieniędzy.

Co warto zatem publikować na LinkedIn? Wszystko, co buduje markę ekspercką Twoją i Twojej firmy. Ale jak konkretnie to zrobić? O tym wszystkim dowiesz się oglądając webeenar, który prowadzi Łukasz Kosuniak.

Z webeenaru dowiesz się:

🔵 Jak wygląda proces zakupowy w firmach i jaką rolę pełni w nich marka,

🔵 Jakie treści opłaca się publikować na LinkedIn, aby być pierwszym wyborem,

🔵 Co to jest reguła 95/5 i w jaki sposób ułatwia marketing B2B,

🔵 Jakich błędów uniknąć w publikowaniu treści na LinkedIn.

Notatka graficzna

Webinar-Sharebee-Dlaczego-na-LinkedIn-nie-warto-pisac-o-produktach-Lukasz-Kosuniak
Webinar-Sharebee-Dlaczego-na-LinkedIn-nie-warto-pisac-o-produktach-Lukasz-Kosuniak_grafika-Sylwia-Chmielewska.png

Platforma Sharebee

Jeżeli prowadzisz już program Employee Advocacy i potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu treściami, zliczaniem wyników oraz raportowaniem postępów, to platforma Sharebee jest narzędziem idealnym dla Ciebie.

Umów bezpłatne demo i porozmawiajmy o tym, jak możemy Cię wspierać w Twoim programie ambasadorskim. Od jego startu po wyjście na zagraniczne rynki – będziemy Cię wspierać na każdym etapie.

Udostępnij: