WEBEENAR Lider na LinkedIn – od obecności do przyciągania Top kandydatów
Podsumowanie webeenaru
Sama obecność menedżerów na LinkedIn to za mało. Ważne, aby aktywnie wspierali wysiłki rekrutacyjne i budowanie marki pracodawcy. Najlepszym magnesem dla kandydatów są inni ludzie, zwłaszcza potencjalni przełożeni. Tylko jak to zrobić?
Z nagrania dowiesz się, jak skutecznie przyciągać talenty do organizacji dzięki zaangażowanym liderom. Praktycznymi wskazówkami podzieliła się Paulina Mazur.
Kluczowe zasady na Boss Branding to:
🟡 Nie gwiazdorz,
🟡 Przygotuj dobry profil,
🟡 Buduj świadomie sieć kontaktów,
🟣 Dziel się wiedzą – publikuj, komentuj, udostępniaj.
Bo CEO na LinkedIn rekrutują, pokazują jak wygląda onboarding, prezentują możliwości rozwoju w organizacji, dzielą się zdjęciami ze spotkań z zespołem itd.
Graficzne podsumowanie przygotowała Sylwia Chmielewska.
CEO a programy Employee Advocacy
Dlaczego warto być aktywnym na LinkedIn? Oto garść twardych danych:
- 44% kandydatów szuka w Internecie informacji o potencjalnych przełożonych.źródło: PwC „Młodzi Polacy na rynku pracy”
- 7/10 pracowników oczekuje, że ich przełożeni będą obecni w mediach społecznościowych.źródło: Sproutsocial #Brands Get Real
- 76% z nas bardziej ufa treściom udostępnianym przez swoich znajomych, np. w mediach społecznościowych niż treściom markowym.
źródło: adweek.com
TREŚCI UDOSTĘPNIANE PRZEZ LUDZI SĄ 8X BARDZIEJ ANGAŻUJĄCE I 16X CZĘŚCIEJ CZYTANE NIŻ POSTY ZE STRON FIRMOWYCH.
Oprócz tego istotne są korzyści t.j.
- budowanie marki osobistej lidera i wspieranie działań employer brandingowych,
- rozpoznawalność w branży,
- wspieranie w działaniach rekrutacyjnych – pozyskiwanie talentów,
- komunikacja z pracownikami, klientami i społecznością.
Jeżeli chcecie zorganizować dedykowane warsztaty LinkedIn dla swojego zespołu, lub porozmawiać o programie Employee Advocacy, to zapraszamy do kontaktu: hello@sharebee.pl