Przejdź do treści

WEBEENAR Lider na LinkedIn – od obecności do przyciągania Top kandydatów

Podsumowanie webeenaru

Sama obecność menedżerów na LinkedIn to za mało. Ważne, aby aktywnie wspierali wysiłki rekrutacyjne i budowanie marki pracodawcy. Najlepszym magnesem dla kandydatów są inni ludzie, zwłaszcza potencjalni przełożeni. Tylko jak to zrobić?

Z nagrania dowiesz się, jak skutecznie przyciągać talenty do organizacji dzięki zaangażowanym liderom. Praktycznymi wskazówkami podzieliła się Paulina Mazur.

Kluczowe zasady na Boss Branding to:

🟡 Nie gwiazdorz,
🟡 Przygotuj dobry profil,
🟡 Buduj świadomie sieć kontaktów,
🟣 Dziel się wiedzą – publikuj, komentuj, udostępniaj.

Bo CEO na LinkedIn rekrutują, pokazują jak wygląda onboarding, prezentują możliwości rozwoju w organizacji, dzielą się zdjęciami ze spotkań z zespołem itd.

Graficzne podsumowanie przygotowała Sylwia Chmielewska.

Sharebee Paulina Mazur Lider_ka na LinkedIn grafika Sylwia Chmielewska

CEO a programy Employee Advocacy

Dlaczego warto być aktywnym na LinkedIn? Oto garść twardych danych:

  • 44% kandydatów szuka w Internecie informacji o potencjalnych przełożonych.źródło: PwC „Młodzi Polacy na rynku pracy”
  • 7/10 pracowników oczekuje, że ich przełożeni będą obecni w mediach społecznościowych.źródło: Sproutsocial #Brands Get Real
  • 76% z nas bardziej ufa treściom udostępnianym przez swoich znajomych, np. w mediach społecznościowych niż treściom markowym.

źródło: adweek.com

TREŚCI UDOSTĘPNIANE PRZEZ LUDZI SĄ 8X BARDZIEJ ANGAŻUJĄCE I 16X CZĘŚCIEJ CZYTANE NIŻ POSTY ZE STRON FIRMOWYCH.

Oprócz tego istotne są korzyści t.j.

  • budowanie marki osobistej lidera i wspieranie działań employer brandingowych,
  • rozpoznawalność w branży,
  • wspieranie w działaniach rekrutacyjnych – pozyskiwanie talentów,
  • komunikacja z pracownikami, klientami i społecznością.

Jeżeli chcecie zorganizować dedykowane warsztaty LinkedIn dla swojego zespołu, lub porozmawiać o programie Employee Advocacy, to zapraszamy do kontaktu: hello@sharebee.pl

Udostępnij: