Przejdź do treści

WEBEENAR Lider na LinkedIn – od obecności do przyciągania Top kandydatów

Podsumowanie webeenaru

Sama obecność menedżerów na LinkedIn to za mało. Ważne, aby aktywnie wspierali wysiłki rekrutacyjne i budowanie marki pracodawcy. Najlepszym magnesem dla kandydatów są inni ludzie, zwłaszcza potencjalni przełożeni. Tylko jak to zrobić?

Z nagrania dowiesz się, jak skutecznie przyciągać talenty do organizacji dzięki zaangażowanym liderom. Praktycznymi wskazówkami podzieliła się Paulina Mazur.

Kluczowe zasady na Boss Branding to:

🟡 Nie gwiazdorz,
🟡 Przygotuj dobry profil,
🟡 Buduj świadomie sieć kontaktów,
🟣 Dziel się wiedzą – publikuj, komentuj, udostępniaj.

Bo CEO na LinkedIn rekrutują, pokazują jak wygląda onboarding, prezentują możliwości rozwoju w organizacji, dzielą się zdjęciami ze spotkań z zespołem itd.

Graficzne podsumowanie przygotowała Sylwia Chmielewska.

Sharebee Paulina Mazur Lider_ka na LinkedIn grafika Sylwia Chmielewska

CEO a programy Employee Advocacy

Dlaczego warto być aktywnym na LinkedIn? Oto garść twardych danych:

  • 44% kandydatów szuka w Internecie informacji o potencjalnych przełożonych.źródło: PwC „Młodzi Polacy na rynku pracy”
  • 7/10 pracowników oczekuje, że ich przełożeni będą obecni w mediach społecznościowych.źródło: Sproutsocial #Brands Get Real
  • 76% z nas bardziej ufa treściom udostępnianym przez swoich znajomych, np. w mediach społecznościowych niż treściom markowym.

źródło: adweek.com

TREŚCI UDOSTĘPNIANE PRZEZ LUDZI SĄ 8X BARDZIEJ ANGAŻUJĄCE I 16X CZĘŚCIEJ CZYTANE NIŻ POSTY ZE STRON FIRMOWYCH.

Oprócz tego istotne są korzyści t.j.

  • budowanie marki osobistej lidera i wspieranie działań employer brandingowych,
  • rozpoznawalność w branży,
  • wspieranie w działaniach rekrutacyjnych – pozyskiwanie talentów,
  • komunikacja z pracownikami, klientami i społecznością.

Jeżeli chcecie zorganizować dedykowane warsztaty LinkedIn dla swojego zespołu, lub porozmawiać o programie Employee Advocacy, to zapraszamy do kontaktu: hello@sharebee.pl

Udostępnij:

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat wykorzystania LinkedIn do efektywnego Employer Brandingu i budowania pozytywnego wizerunku firmy, a w szczególności: 

  • Specjalistów ds. HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn. 
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania swoich marek osobistych oraz budowania kultury organizacyjnej i wartości firmy. 
  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online. 
Kto poprowadzi spotkanie?

Paulina Mazur – doświadczona konsultantka EB & HR. Wspiera pracodawców w budowaniu angażujących miejsc pracy. Przez 14 lat w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM tworzyła działania employer brandingowe oraz szkoleniowe. Dostarczyła rozwiązania ponad 150 firmom, organizując wydarzenia szkoleniowe i rekrutacyjne. Ostatnie trzy lata spędziła w Czechach przygotowując ORLEN Unipetrol do zmian kultury organizacyjnej. Prelegentka (polsko i anglojęzyczna) na konferencjach otwartych oraz wydarzeniach firmowych. Specjalizuje się w komunikacji i współpracy międzypokoleniowej.

Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 21.11.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.