WEBEENAR Lider na LinkedIn – od obecności do przyciągania Top kandydatów

Sama obecność menedżerów na LinkedIn to za mało. Ważne, aby aktywnie wspierali wysiłki rekrutacyjne i budowanie marki pracodawcy. Najlepszym magnesem dla kandydatów są inni ludzie, zwłaszcza potencjalni przełożeni. Tylko jak to zrobić?

Dołącz do naszego webinaru, aby odkryć, jak skutecznie przyciągać talenty do organizacji dzięki zaangażowanym liderom. Praktycznymi wskazówkami podzieli się Paulina Mazur.

Podczas webeenaru dowiesz się:

  • Dlaczego menedżerowie mogą skuteczniej docierać do właściwych kandydatów niż promowane ogłoszenia rekrutacyjne?
  • Jak zachęcić liderów w Twojej firmie do aktywności na LinkedIn?
  • Co robią szefowie w mediach społecznościowych i jak znajdują czas na pisanie postów? (A może ktoś pisze je za nich?)

Webeenar odbędzie się w czwartek, 21 listopada 2024, w godz. 10.00 – 10.45, na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!

WEBEENAR Lider na LinkedIn – od obecności do przyciągania Top kandydatów

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat wykorzystania LinkedIn do efektywnego Employer Brandingu i budowania pozytywnego wizerunku firmy, a w szczególności: 

  • Specjalistów ds. HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn. 
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania swoich marek osobistych oraz budowania kultury organizacyjnej i wartości firmy. 
  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online. 
Kto poprowadzi spotkanie?

Paulina Mazur – doświadczona konsultantka EB & HR. Wspiera pracodawców w budowaniu angażujących miejsc pracy. Przez 14 lat w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM tworzyła działania employer brandingowe oraz szkoleniowe. Dostarczyła rozwiązania ponad 150 firmom, organizując wydarzenia szkoleniowe i rekrutacyjne. Ostatnie trzy lata spędziła w Czechach przygotowując ORLEN Unipetrol do zmian kultury organizacyjnej. Prelegentka (polsko i anglojęzyczna) na konferencjach otwartych oraz wydarzeniach firmowych. Specjalizuje się w komunikacji i współpracy międzypokoleniowej.

Anna Harężlak – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 21.11.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.