O czym i jak pisać na company page

Company page na LinkedIn pozwala zaprezentować organizację w spójny, zaplanowany sposób. Dzięki niej użytkownicy mogą poznać Twoją firmę, markę, produkty i usługi oraz możliwości zatrudnienia.

Strona firmowa spełnia wiele celów – pozwala zaprezentować organizację potencjalnym pracownikom, klientom czy partnerom. Może też stać się centrum informacji dla obecnych pracowników. Żeby tak jednak się stało, trzeba ją świadomie i aktywnie prowadzić. O tym jak to robić, opowie Bartek Ziemiański, trener LinkedIn z Sharebee.

Czego dowiesz się z webeenaru:

  • jak opracować strategię komunikacji na company page,
  • na jakie formaty i rodzaje treści warto postawić na LinkedIn,
  • w jaki sposób budować społeczność wokół marki,
  • które wskaźniki warto analizować.

Widzimy się w czwartek, 21 marca 2024 r, w godz. 10.00- 10.45 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!

 

 

WEBEENAR Profil firmowy na LinkedIn – o czym i jak pisać na company page

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Spotkanie zaprojektowane jest dla:

  • osób zajmujących się EB, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
  • specjalistów zajmujących się obszarem HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
  • osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
  • freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?

Bartek Ziemiański –  ekspert od LinkedIna, gdzie działa zarówno prywatnie, jak i nadzorując programy Employee Advocacy i Social Selling u klientów Sharebee. Marketing i sprzedaż nie mają przed nim tajemnic, siedzi w tej branży od kilkunastu lat. Zostało to docenione i wyróżniony został na liście 100 Polskich Osobowości Marketingu.

Wierzy w to, że najlepszymi ambasadorami marki są ludzie, dlatego prowadzi warsztaty z wykorzystania LinkedIn, których celem jest zmotywowanie uczestników i uczestniczek do aktywności na tej platformie. Buduje to marki osobiste oraz markę pracodawcy.

Bartek jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z social media.

Realizuje złożone projekty dla globalnych firm, takich jak Allegro, Mastercard, Orange, Asseco, E.ON, Pekao, Ford, co świadczy o jego doświadczeniu i umiejętnościach w branży. Jego doświadczenie  pozwala na skuteczne wykorzystanie narzędzi online w celu promocji firmy oraz pozyskiwania kandydatów na rynku pracy.

Sylwia Chmielewska– marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 21.03.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 6 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.