WEBEENAR Profil firmowy Premium na LinkedIn – jakie daje możliwości
Profil firmowy Premium na LinkedIn to opcja, którą portal wprowadził w czerwcu 2024. Przetestowaliśmy ją dla Ciebie na company page Sharebee i chętnie podzielimy się wnioskami.
Dołącz do naszego webeenaru i odkryj, jak skutecznie wykorzystać wszystkie funkcje i narzędzia oferowane przez LinkedIn Premium, aby wzmocnić swoją widoczność na portalu.
Podczas webeenaru dowiesz się:
- Jakie funkcje oferuje profil firmowy Premium na LinkedIn i jak je najlepiej wykorzystać,
- Jak profil Premium może pomóc w zwiększeniu widoczności Twojej firmy,
- W jaki sposób zyskać dostęp do zaawansowanych danych analitycznych i raportów,
- O czym i jak pisać, żeby przykuć uwagę odbiorców,
- Jakie są typowe błędy popełniane na stronach firmowych.
Webeenar odbędzie się w czwartek 26 września 2024, w godz. 10.00 – 10.45, na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat wykorzystania LinkedIn do efektywnego Employer Brandingu i budowania pozytywnego wizerunku firmy, a w szczególności:
- Specjalistów ds. HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn.
- Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania kultury organizacyjnej i wartości firmy.
- Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online.
Kto poprowadzi spotkanie?
Bartek Ziemiański – trener LinkedIn w Sharebee. Pomaga klientom budować marki personalne pracowników w sieciach społecznościowych. Odpowiada za szkolenia i wdrożenia platformy Sharebee – pierwszego polskiego narzędzia do zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 26.09.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.