WEBEENAR Profil firmowy Premium na LinkedIn – jakie daje możliwości
Strona firmowa Premium na LinkedIn – podsumowanie webeenaru
LinkedIn rośnie w siłę! Na polskim LinkedIn zarejestrowało się prawie 8 milionów użytkowników.
Większość z nich to pracownicy średniego i wysokiego szczebla, których celem jest rozwój kariery i budowanie rozpoznawalności.
I co z tego wynika? A no to, że nie ma lepszego miejsca na to by pokazać się jako pracodawca.
W wypadku stron firmowych na LinkedIn ich liczba wynosi 450 000! Od marca tego roku przybyło 50 tysięcy (Polska).
Warto zainwestować czas i zadbać o podstawy zanim pomyślisz o Premium.
Sprawdź naszą checklistę:
- Sprawdź wszystkie zakładki.
- Zaktualizuj sekcję „O nas” – pamiętaj o prostym języku.
- Dodaj odpowiednie logo i zdjęcie w tle.
- Zadbaj o profile pracowników – szkolenie z LinkedIn ogarniesz z Sharebee.
- Dodaj Produkty, jeśli Twoja firma oferuje np. ubezpieczenia, sprzęt komputerowy, oprogramowanie B2B, usługi finansowe, marketing i inne.
- Wykorzystaj potencjał biuletynu (newsletter) – możesz mieć ich aż 5!
Więcej o prowadzeniu Company Page na LinkedIn znajdziesz w naszym materiale.
Profil firmowy Premium na LinkedIn to opcja, którą portal wprowadził w czerwcu 2024.
Przetestowaliśmy ją dla Ciebie na company page Sharebee i chętnie podzielimy się wnioskami w tym artykule. Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.
Ile kosztuje LinkedIn Premium dla firm?
Nie będziemy podawać ceny na samym dole i od razu zdradzimy ciekawskim, że można na ten moment możliwe jest kupienie strony w subskrybcji miesięcznej albo rocznej.
Koszt to 99 USD miesięcznie, lub 839 USD przy subskrypcji rocznej (rabat 30%).
295,99 PLN miesięcznie przy subskrypcji rocznej.
Miesiąc próbny jest darmowy – trzeba podać dane karty płatniczej i pamiętać o anulowaniu subskrypcji, jeżeli nie zdecydujemy się na jej przedłużenie.
Korzyści LinkedIn Premium dla firm
Jak już zdradziliśmy ile to kosztuje, to teraz kolejna sprawa: czego możesz się spodziewać po nowej stronie firmowej LinkedIn Premium i jakie korzyści może ona przynieść Twojej firmie? Przyjrzyjmy się korzyściom płynącym niczym miód z LinkedIn Premium.
Automatyczne zaproszenia do śledzenia strony
Dzięki funkcji automatycznego zapraszania do obserwowania na stronie firmowej premium możesz ustawić zapraszanie osób, które weszły w interakcję z Twoimi treściami – niezależnie od poziomu ich połączenia – o natychmiastowe śledzenie Twojej strony, oszczędzając czas.
Bez strony firmowej Premium możesz zapraszać do obserwowania swojej strony jedynie kontakty pierwszego stopnia.
Wysyłane do osób, które wchodzą w interakcje z treściami na company page. Według nas to najlepsza ze wszystkich funkcji premium na LinkedIn.
Niestandardowy przycisk Call To Action (CTA)
Konto premium dla profili prywatnych też to ma :).
Nowy przycisk „wezwanie do działania” widoczny jest w nagłówku strony, przy publikacjach i w wynikach wyszukiwania:
- Skontaktuj się z nami
- Więcej informacji
- Zarejestruj się
- Dołącz
- Odwiedź witrynę
- Przejdź do portfolio
- Przejdź do sklepu
Można go dowolnie konfigurować na przykład pod nową kampanię „odwiedź witrynę”, zaprosić do kontaktu „skontaktuj się z nami”, albo dostosować gry rekrutujemy „aplikuj do nas”.
Niestety nie ma tutaj analityki, która pozwoliłaby sprawdzać ile osób kliknęło w przycisk.
Lista osób odwiedzających naszą stronę firmową
Podobnie jak w przypadku kont osobistych premium „Kto oglądał Twój profil”, możesz także co tydzień sprawdzać, kto ostatnio odwiedził Twoją stronę. Możesz wyświetlić informacje o ich koncie lub wysłać zaproszenie do obserwowania Twojej strony. Ta funkcja może zapewnić cenny wgląd w potencjalnych klientów.
7 członków LinkedIn każdego tygodnia! Pro TIP: Lepiej sprawdzać zapisy na biuletyn. Funkcja może nieco rozczarowywać, bo nie daje pełnego obrazu osób, które wyświetliły profil.
Każdego dnia Premium odblokowuje dane jednego kwalifikującego się członka, który niedawno odwiedził Twoją stronę. Możesz zobaczyć wcześniej odblokowanych odwiedzających przez maksymalnie 365 dni.
Zobaczysz tylko tych członków, którzy zezwolili stronom na wyświetlanie swoich wizyt w ustawieniach.
Referencje od klientów – opinia niestandardowa
Znasz siłę rekomendacji i dowodu społecznego, prawda? Przedstawienie opinii klientów może pomóc w ustaleniu wiarygodności i zdobyciu zaufania potencjalnych klientów. Po prostu dodaj cytat od swojego klienta na górze strony, zawierający obraz lub logo Twojej firmy.
Twoja opinia powinna mieć maksymalnie 250 znaków. Chociaż jeszcze tego nie widzieliśmy, może to dać stronie Twojej firmy przydatny dowód społeczny.
Pierwsza informacja zostanie wyświetlona w serwisie LinkedIn w nagłówku strony oraz w wynikach wyszukiwania.
Do wykorzystania w wypadku: opinii klientów, pracowników, osób rekrutowanych. Dostrzegamy potencjał w tej funkcji.
Podkreśl mocne strony swojej firmy z LinkedIn Premium
- Wyróżnij najnowsze nagrody, certyfikaty i inne informacje na swojej stronie LinkedIn i w serwisie LinkedIn.
- Wyświetl maksymalnie cztery nagrody, certyfikaty, rankingi, wzmianki w mediach lub inne cechy Twojej firmy, które chcesz wyróżnić.
Wiarygodność budujesz także przez dodanie na przykład nagrody, jaką możliwe, że zdobyła Twoja firma.
Wsparcie AI w pisaniu postów
Potrzebujesz wsparcia w tworzeniu angażujących treści?
Użytkownik LinkedIn Premium może skorzystać z pomocy sztucznej inteligencji, aby zoptymalizować treść. Dzięki czemu zaoszczędzisz czas i przyciągniesz więcej odbiorców do swoich postów. Możesz poprawić swoje przemyślenia i notatki, aby utworzyć wersję roboczą postów. Na razie Open AI dostępny jest w języku angielskim.
Logo LinkedIn Premium
Aby wskazać, że posiadasz członkostwo strony firmowej Premium i wyróżnić swoją stronę, w prawym górnym rogu nagłówka strony pojawi się złote logo LinkedIn IN.
Pomoże to dać przewagę wizualną i poinformować użytkowników, że zależy Ci na rozwijaniu swojego profilu w witrynie.
Podsumowanie – czyli fajne to LinkedIn Premium?
Ostatecznie decyzja o inwestycji w stronę firmową LinkedIn Premium zależy od konkretnych celów biznesowych i strategii marketingowej. Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie obecności na LinkedIn, przyciągnięcie najlepszych talentów i generowanie potencjalnych klientów, strona premium może być cennym dodatkiem do Twojego zestawu narzędzi marketingowych. Wszystko zależy od użytkownika, czy będzie korzystał z dobrodziejstwa funkcji premium, czy też nie wykorzysta w całości potencjały konta premium.