WEBEENAR Rekrutacja i onboarding do programu Employee Advocacy
Podsumowane webeenaru
Jak zachęcić ludzi z różnych działów firmy do zaangażowania się w program ambasadorski? Co i jak komunikować? Do kogo uderzać w pierwszej kolejności?
Na te pytania odpowiedzieć musi sobie każdy owner programu.
Nie inaczej było w Autenti. Swoimi doświadczeniami i wnioskami z wdrożenia 30 osób podzieliła się na webeenarze Monika Głowacka, Marketing Communication Manager.
Z nagrania dowiesz się:
🟡 jak wyznaczyć cele programu Employee Advocacy,
🟡 kogo i w jaki sposób rekrutować do projektu,
🟡 co motywuje ambasadorów do publikowania postów,
🟣 jak weryfikować założone cele i sprawdzać aktywność.
Sylwia Chmielewska zebrała najważniejsze wnioski w notatkę graficzną.
A jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem programu Employee Advocacy w swojej organizacji, to chętnie podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami. Umów bezpłatne demo i zobacz, jak platforma Sharebee może wspierać ambasadorów w publikowaniu treści.