Przejdź do treści

WEBEENAR Rekrutacja i onboarding do programu Employee Advocacy

Podsumowane webeenaru

Jak zachęcić ludzi z różnych działów firmy do zaangażowania się w program ambasadorski? Co i jak komunikować? Do kogo uderzać w pierwszej kolejności?

Na te pytania odpowiedzieć musi sobie każdy owner programu.

Nie inaczej było w Autenti. Swoimi doświadczeniami i wnioskami z wdrożenia 30 osób podzieliła się na webeenarze Monika Głowacka, Marketing Communication Manager.

Z nagrania dowiesz się:

🟡 jak wyznaczyć cele programu Employee Advocacy,

🟡 kogo i w jaki sposób rekrutować do projektu,

🟡 co motywuje ambasadorów do publikowania postów,

🟣 jak weryfikować założone cele i sprawdzać aktywność.

Sylwia Chmielewska zebrała najważniejsze wnioski w notatkę graficzną.

WEBEENAR Sharebee Rekrutacja i onboarding_Employee Advocacy Monika Głowacka grafika Sylwia Chmielewska

A jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem programu Employee Advocacy w swojej organizacji, to chętnie podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami. Umów bezpłatne demo i zobacz, jak platforma Sharebee może wspierać ambasadorów w publikowaniu treści.

Udostępnij: