Przejdź do treści

WEBEENAR Social Selling – jakie treści pomagają handlowcom na LinkedIn

Podsumowanie webeenaru

Co handlowcy mogą publikować na LinkedIn? 🤨Na to pytanie odpowiedział Łukasz Kosuniak podczas webeenaru, pokazując szereg możliwości – również tych na wykorzystanie ChatGPT.

Podrzucamy Wam pomysły na posty:

🟡 Polecenie artykułu branżowego – ze swoim komentarzem,

🟡 Odpowiedź na pytanie – zadawane w rozmowach z klientami, na forach dyskusyjnych, czy popularne w wyszukiwarkach,

🟡 Slajdy z prezentacji wrzucone jako dokument pdf.,

🟡 PRO TIP – krótka i praktyczna porada,

🟡 Zadawanie pytań – np. w formie ankiet czy głosowania,

🟡 Komentarz do materiału firmowego – sprawdzajcie na bieżąco bazę wiedzy,

🟡 Recykling treści – te wartościowe szybko się nie zestarzeją.

PRO TIP: Możesz udostępnić ten wpis jako post, dodając swój komentarz z omówieniem.

Sylwia Chmielewska zebrała najważniejsze wnioski w notatkę graficzną.

WEBEENAR Sharebee_ Social Selling handlowcy na LinkedIn_Łukasz Kosuniak_grafika Sylwia Chmielewska

A jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem programu Social Selling w swojej organizacji, to chętnie podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami. Umów bezpłatne demo i zobacz, jak platforma Sharebee może wspierać handlowców w publikowaniu treści.

Udostępnij: