WEBEENAR Udany start programu ambasadorskiego
Udany start programu ambasadorskiego – case study TAURON Dystrybucja
Celem komunikacji TAURON Dystrybucji w social mediach było pokazanie energetyków i tego, jak różne oblicza ma zawód energetyka. Pokazanie, że prąd nie dostarcza się sam – robią to ludzie. Zależało im na różnorodnych perspektywach – od elektromontera po zarząd. Idealnym rozwiązaniem stał się program ambasadorski #EnerGOnauci, który wystartował we wrześniu 2024 r. z 30 osobami na pokładzie.
Kulisami projektu podzieli się Renata Stanisławska-Bąk, Specjalistka wiodąca ds. komunikacji zewnętrznej, ownerka programu w TAURON Dystrybucji.
Z naszego spotkania dowiesz się:
- Jak wyglądały przygotowania do wdrożenia programu Employee Advocacy,
- W jaki sposób prowadzona była rekrutacja (kanały komunikacji i formaty),
- Skąd czerpać pomysły na treści i jak motywować ambasadorów do publikacji na LinkedIn.