Przejdź do treści

WEBEENAR Udany start programu ambasadorskiego

Udany start programu ambasadorskiego – case study TAURON Dystrybucja

Celem komunikacji TAURON Dystrybucji w social mediach było pokazanie energetyków i tego, jak różne oblicza ma zawód energetyka. Pokazanie, że prąd nie dostarcza się sam – robią to ludzie. Zależało im na różnorodnych perspektywach – od elektromontera po zarząd. Idealnym rozwiązaniem stał się program ambasadorski #EnerGOnauci, który wystartował we wrześniu 2024 r. z 30 osobami na pokładzie.

Kulisami projektu podzieli się Renata Stanisławska-Bąk, Specjalistka wiodąca ds. komunikacji zewnętrznej, ownerka programu w TAURON Dystrybucji.

Z naszego spotkania dowiesz się:

  • Jak wyglądały przygotowania do wdrożenia programu Employee Advocacy,
  • W jaki sposób prowadzona była rekrutacja (kanały komunikacji i formaty),
  • Skąd czerpać pomysły na treści i jak motywować ambasadorów do publikacji na LinkedIn.

Udostępnij: