Przejdź do treści
LinkedinLocalVirtual
26 minut oglądania

Content w Social Sellingu. Jak mówić do prospektów, żeby stali się klientami?

@editors
Content Manager

Łukasz Kosuniak tłumaczy w jaki sposób LlinkedIn pomaga w sprzedaży:

  • Jakie treści przyciągają wartościowe kontakty na LinkedIn?
  • Jakie treści zamieniają kontakty w Leady?
  • Jak dzięki recyclingowi treści oszczędzić 10 godzin pracy w tygodniu?
  • Jak treści pomagają handlowcom w szybszym zamykaniu sprzedaży?
  • Dlaczego social selling bez treści to social spamming?

Łukasz Kosuniak– ekspert i konsultant marketingu B2B. Autor książki “To jest Social Selling”
Ponad 15 lat doświadczenia w pracy z organizacjami globalnymi i lokalnymi. Pomaga firmom generować leady, uczy skutecznego Social Sellingu. Prelegent i mówca na ważnych konferencjach branżowych.

@editors
Content Manager
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu