Przejdź do treści
LinkedIn
12 minut

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn?

Marcin Sokołowski
CEO Sharebee

Czy CEO powinien być aktywny na LinkedIn? Czy może to mieć wpływ na przychody firmy? Jak zmienia się model biznesowy w erze mediów społecznościowych? Zapraszamy na rozmowę Marcina Sokołowskiego z Dr. Natalią Wiechowski.


Kiedy rozmawiamy z naszymi klientami słyszymy niejednokrotnie pytania o to, jak sprzedawać przez media społecznościowe – nie sprzedając. Mówią: Show Me The Money.

Dlatego też – jak to na pszczoły przystało – rozpoczynamy program #ShowMeTheHoney, w którym będziemy rozmawiać z naszymi Gośćmi na temat nowoczesnego marketingu i sprzedaży. Poruszymy kwestie budowania marki osobistej, wizerunku eksperta, sprzedaży przez Linkedin czy skutecznego content marketingu.

Zaczynamy od rozmowy ze światową ekspertką od personal brandingu – Dr. Natalią Wiechowski. W pierwszym odcinku Marcin Sokołowski pyta o to, czy CEO powinien być aktywny na Linkedin oraz jak zmienia się dzisiejsze podejście konsumentów.

Jak wypowiada się nasza ekspertka, badania wykazują, że konsumenci chętniej kupują od osób, z którymi mają relacje w social mediach i częściej wybierają marki, których prezesi są obecni na LinkedIn i w sposób przejrzysty mówią o wartościach i działaniach swoich firm.

WHY, WHEN i HOW – czyli po co, kiedy i jak prezesi mają budować swoje marki osobiste na LinkedIn, dowiecie się słuchając pierwszego odcinka cyklu #ShowMeTheHoney

Kolejne już niebawem – stay tuned!

Marcin Sokołowski
CEO Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu