Przejdź do treści
LinkedinLocalVirtual
23 minuty oglądania

Daj ludziom mówić – niecodzienne przykłady autentycznych treści EB

Sharebee

Anna Wawszkiewicz w swoim wystąpieniu opowiada o tym, dlaczego warto dać pracownikom mówić. Przedstawia przykłady niecodziennych treści w działaniach #employerbranding

W prezentacji znajdziesz odpowiedzi na poniższe pytania:

  • Jak pisać, żeby chcieli czytać? Konkretne przykłady angażujących treści
  • Dlaczego pracodawcy powinno zależeć na budowaniu marek osobistych pracowników?
  • Czego kandydaci szukają u przyszłych pracodawców?
  • Czym jest wskaźnik cyfrowej uprzejmości?

Materiały z prezentacji:

Anna Wawszkiewicz to marketing managerka Sharebee (dla znajomych marketingówka). Od 7 lat pracuje z content maekrtingiem. Twórczyni newslettera #ShowMeTheHoney i współorganizatorka konferencji #LinkedinLocalVirtual.

Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu