LinkedinLocalVirtual
23 minuty oglądania
Daj ludziom mówić – niecodzienne przykłady autentycznych treści EB
Anna Wawszkiewicz w swoim wystąpieniu opowiada o tym, dlaczego warto dać pracownikom mówić. Przedstawia przykłady niecodziennych treści w działaniach #employerbranding
W prezentacji znajdziesz odpowiedzi na poniższe pytania:
- Jak pisać, żeby chcieli czytać? Konkretne przykłady angażujących treści
- Dlaczego pracodawcy powinno zależeć na budowaniu marek osobistych pracowników?
- Czego kandydaci szukają u przyszłych pracodawców?
- Czym jest wskaźnik cyfrowej uprzejmości?
Materiały z prezentacji:
- Raport: Młodzi na rynku pacy, 2020, PWC
- Microsoft Digital Civility Index, czyli poziom kultury w sieci
- Randstad employer brand research 2022
Anna Wawszkiewicz to marketing managerka Sharebee (dla znajomych marketingówka). Od 7 lat pracuje z content maekrtingiem. Twórczyni newslettera #ShowMeTheHoney i współorganizatorka konferencji #LinkedinLocalVirtual.

Sharebee