Przejdź do treści

Eksperci jako ambasadorzy firmy – case study Masterlease

Sharebee

Jak przekonać ekspertów do publikowania na LinkedIn?

To pytanie zadaje sobie wielu ownerów programów ambasadorskich 😎.

Swoimi doświadczeniami podzielili się Irena PobłockaRafał DerewiczGrupa Masterlease, zabierając nas przed podróż po swoim programie.

Pokazali jak ważne jest:

  • dobre przygotowanie do projektu,
  • dbałość o edukację ambasadorów,
  • motywowanie ich do tworzenia własnych treści.

Jesteśmy dumni z tego, że ekipa Sharebee może ich wspierać w tym rajdzie.

Grafikę z podsumowanie opracowała Sylwia Chmielewska

Program ambasadorski Masterlease

  

Zarządzanie programem Employee Advocacy – platforma Sharebee

Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.

Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.

  

Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu