Eksperci jako ambasadorzy firmy – case study Masterlease
Jak przekonać ekspertów do publikowania na LinkedIn?
To pytanie zadaje sobie wielu ownerów programów ambasadorskich 😎.
Swoimi doświadczeniami podzielili się Irena Pobłocka i Rafał Derewicz z Grupa Masterlease, zabierając nas przed podróż po swoim programie.
Pokazali jak ważne jest:
- dobre przygotowanie do projektu,
- dbałość o edukację ambasadorów,
- motywowanie ich do tworzenia własnych treści.
Jesteśmy dumni z tego, że ekipa Sharebee może ich wspierać w tym rajdzie.
Grafikę z podsumowanie opracowała Sylwia Chmielewska
Zarządzanie programem Employee Advocacy – platforma Sharebee
Platforma Sharebee umożliwia śledzenie działań ambasadorów i ambasadorek na wielu poziomach – od zasięgów, poprzez % publikacji własnych, przyrost sieci czy zebrane w programie punkty. To centrum zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.
Umów bezpłatne demo, tak aby poznać w pełnie jej możliwości, ale też porozmawiać z nami o tym, jak rozpocząć program.