Przejdź do treści

Employer Branding – jedna strategia, wiele pokoleń – Anna Macnar

Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee

Czy w strategii Employer Branding warto zwracać uwagę na pokolenia i ich potrzeby oraz preferencje?

Anna Macnar pokazuje, że są takie elementy, które są uniwersalne:

  • wynagrodzenie,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • atmosfera w zespole,
  • poczucie stabilności i bezpieczeństwa,
  • work-life integration,

ale jednocześnie warto w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej zwracać uwagę na potrzeby poszczególnych pokoleń – długość i format ma znaczenie!

Posumowanie graficzne wystąpienia opracowała Sylwia Chmielewska (rysuję EVENTY).

Ania Macnar_Międzypokoleniowy Employer Branding_LinkedinLocalVirtual by Sharebee_grafika Sylwia Chmielewska

  

Sylwia Chmielewska
Marketing Managerka w Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu