Hejterzy i konkurencja – czego jeszcze CEO obawiają się na Linkedin?
Co powstrzymuje prezesów przed prowadzeniem aktywnych działań na LinkedIn? Hejterzy? Konkurecja? Brak reakcji? W drugim odcinku z programu #ShowMeTheHoney, Marcin Sokołowski rozmawia z ekspertką od Personal Brandingu – Dr Natalią Wiechowski
Jeśli masz markę osobistą i wypowiadasz w sieci swoje zdanie, to z dużym prawdopodobieństwem, znajdą się tacy, którzy mają przeciwne stanowisko. Jeśli w dodatku jesteś prezesem dużej firmy, to nie tylko to co mówisz, ale również firma, którą reprezentujesz, może być motywem niepochlebnych wypowiedzi czy hejtu.
Jak CEO mogą radzić sobie z atakami hejterów i jak przekuć je w pozytywną kampanię, usłyszycie w rozmowie Marcina Sokołowskiego z Dr. Natalią Wiechowski, w drugim odcinku cyklu #ShowMeTheHoney.
Oto kilka elementów, które pomogą w odniesieniu sukcesu działań CEO w mediach społecznościowych?
- monitoring profilu
- szybka odpowiedź
- umiejętność przyznawania się do błędów
- podjęcie dynamicznych działań
- bycie człowiekiem
Kolejne odcinki już niebawem – stay tuned!
