Jak być liderem – światowe trendy dla CEO na LinkedIn
Jak zmienia się model zarządzania w dobie social mediów? Czy nowocześni liderzy firm wciąż opierają się o model piramidy w budowaniu zespołów w organizacji? Czego oczekują konsumenci od naszych marek i do czego potrzebne są w tym social media? Sprawdź.
Posłuchaj rozmowy Marcina Sokołowskiego z globalną ekspertką od Personal Brandingu Dr. Natalią Wiechowski i dowiedz się czego dziś konsumenci oczekują od swoich ulubionych marek i ich szefów.
Światowi CEO wkraczają i uczą się aktywności na LinkedIn nie tylko dlatego, że chcą to zrobić, ale również dlatego że muszą to zrobić. Zmienił się sposób konsumowania produktów i usług przez społeczeństwo i klienci podejmując ostateczne decyzje o zakupie, sprawdzają również w social mediach, postawę i wartości realizowane przez marki, spośród których dokonują wyboru.
A czy Twoja marka jest dziś obecna w mediach społecznościowych, reprezentowana przez prezesa i kluczowych managerów organizacji czy pracowników? Zobacz co tracisz jeśli tak nie jest.
