Przejdź do treści
Content
4 minuty

Monday strategicznym Partnerem Sharebee

Sharebee

Monday – agencja komunikacji została partnerem strategicznym Sharebee, polskiej platformy do zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling.


Partnerstwo opiera się na połączeniu wieloletniego doświadczenia agencji Monday w prowadzeniu działań z zakresu komunikacji B2B w social media oraz wykorzystaniu pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy do obsługi programów Employee Advocacy i Social Selling, oferowanej przez Sharebee. Sharebee będzie odpowiadać za dostarczenie know-how i technologii do automatyzacji programów Social Selling i Employee Advocacy. Monday natomiast za strategię komunikacji, przygotowanie, dystrybucję i promocję treści oraz koordynację programów.

Social Selling oraz Employee Advocacy polegają na wykorzystaniu mediów społecznościowych w celu wsparcia sprzedaży lub realizacji innych celów komunikacyjnych firmy takich jak np. Employer Branding. W swej istocie przenoszą one część ciężaru komunikacji z marek, mówiących językiem marketingu, na ekspertów – ambasadorów firmy. Przy czym, podobnie jak w przypadku content marketingu, treści dostarczane przez uczestników programów Social Sellingowych/Employee Advocacy muszą nieść ze sobą wartość dla jasno zdefiniowanych person, na różnych etapach ich ścieżki zakupowej.

Sharebee to polski startup, twórca pierwszej polskiej platformy usprawniającej i automatyzującej część działań z zakresu Social Sellingu lub Employee Advocacy. Sharebee pozwala na zarządzanie i wykorzystywanie treści firmowych przez pracowników firmy na ich prywatnych profilach. Rozwiązanie oferuje dostęp do pełnej analityki efektywności działań w social media, możliwości gamifikacji zliczanych w czasie rzeczywistym wyników oraz kontroli realizacji założeń projektów.

Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych B2B. Z badań wynika, że ok. 54 proc. klientów korzysta z mediów społecznościowych do wyszukiwania dostawców i rozwiązań dla swoich firm. Uwzględnienie Social Sellingu i Employee Advocacy w strategii komunikacji to dziś konieczność. Niezależnie od tego, czy jej celem ma być sprzedaż, budowanie wizerunku czy rekrutacja. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sharebee będziemy w stanie zaoferować naszym klientom jeszcze lepsze efekty, ugruntowane w analityce.

– Adam Kozłowski, VP Digital, Monday – agencji komunikacji.

Z punktu widzenia klienta, nasze obszary doskonale się uzupełniają. Monday generuje wysokiej jakości content, natomiast nasza platforma umożliwia szeroką dystrybucję tego contentu w mediach społecznościowych, oddając go w ręce pracowników firm, dokładając do tego grywalizację i analitykę. Żyjemy w czasach, w których ufamy bardziej ekspertom niż markom, co szczególnie widać na portalach takich jak LinkedIn, gdzie marki osobiste ekspertów mają nierzadko większą moc niż marki brandów. Sharebee umożliwia symbiozę firm i pracowników tak, by docierać do potencjalnych klientów i otoczenia firmy na dużą skalę skutecznie realizując strategie Social Selling i Employer Branding.

– Marcin Sokołowski, CEO Sharebee

O Monday – agencja komunikacji

Monday – agencja komunikacji istnieje na polskim rynku od 2006 roku. Agencja oferuje pełne spektrum narzędzi komunikacyjnych w tym public relations, social media, digital, content marketing oraz influencer relations. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii wykorzystujących potencjał komunikacji zintegrowanej dla klientów z różnych branż, w tym m.in. branży technologicznej i gamingowej. Do grona klientów agencji należą między innymi: Google, Intel, Sage, LG Electronics, Dell EMC, Blizzard, Standard Chartered. W Agencji pracuje obecnie 47 konsultantów. Więcej: www.mondaypr.pl

O Sharebee

Sharebee to zespół ludzi, który nabywał doświadczenie zarządzając marketingiem i sprzedażą w największych korporacjach technologicznych. Specjalizują się w projektowaniu i wdrażaniu kompleksowych programów Social Selling i Employee Advocacy, wspieranych przez Sharebee – pierwszą tego typu platformę w Polsce. Do grona ich klientów należą m.in. Orange, Canon, Innogy, IBS, Marcopol. Mindbox.

Sharebee
Tagi: Content
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu