Reklama na LinkedIn – Patryk Kułagowski
Komu reklama na LinkedIn się opłaca?
Na pewno osobom, które posłuchają rad od Patryk Kułagowski, który na pokazywał nam kulisy swojej pracy i dzielił się wskazówkami dotyczącymi kampanii. LinkedinLocalVirtual
A prawdą jest, że nic tak nie poprawi efektywności reklam, jak dawanie odbiorcom wartości! Co jeszcze warto wiedzieć?
🟡 Budżet to ok. 40 złotych dziennie – taki jest próg wejścia,
🟡 2500- 5000 zł na miesiąc to optymalna inwestycja,
🟡 Cele kampanii – świadomość, zainteresowanie, konwersje
Czy firmy to robią? No cóż w 2023 roku 44% firm zainwestowało w reklamę i da się to sprawdzić w bibliotece reklam LinkedIna. Podpatrujcie konkurencję, jednak nie powielajcie rozwiązań – jak w każdym działaniu, warto dopasować przekaz i format do swoich odbiorców.
Grafikę z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska
Warsztaty LinkedIn
Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.
Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl
Wybierz swój temat:
- Profil firmowy na LinkedIn
- Employee Advocacy
- Social Selling
- Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
- Boss Branding
- Linkedin Sales Navigator