Przejdź do treści

Reklama na LinkedIn – Patryk Kułagowski

Sharebee

Komu reklama na LinkedIn się opłaca?

Na pewno osobom, które posłuchają rad od Patryk Kułagowski, który na LinkedinLocalVirtual pokazywał nam kulisy swojej pracy i dzielił się wskazówkami dotyczącymi kampanii.

A prawdą jest, że nic tak nie poprawi efektywności reklam, jak dawanie odbiorcom wartości! Co jeszcze warto wiedzieć?

🟡 Budżet to ok. 40 złotych dziennie – taki jest próg wejścia,

🟡 2500- 5000 zł na miesiąc to optymalna inwestycja,

🟡 Cele kampanii – świadomość, zainteresowanie, konwersje

Czy firmy to robią? No cóż w 2023 roku 44% firm zainwestowało w reklamę i da się to sprawdzić w bibliotece reklam LinkedIna. Podpatrujcie konkurencję, jednak nie powielajcie rozwiązań – jak w każdym działaniu, warto dopasować przekaz i format do swoich odbiorców.

Grafikę z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska

reklama na LinkedIn Patryk Kułagowski

Warsztaty LinkedIn

Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.

Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl 

Wybierz swój temat:

  • Profil firmowy na LinkedIn
  • Employee Advocacy
  • Social Selling
  • Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
  • Boss Branding
  • Linkedin Sales Navigator
Sharebee
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu