Skąd pomysł na Social Selling w innogy Polska?
Jak wdrożyć program Social Selling w dużej organizacji? Czy handlowcy odejdą jak zaczną promować się na LinkedIn? I jakie efekty osiągnęło innogy Polska po 4 miesiącach działania programu w firmie? Zobaczcie video case study.
Kiedy klienci w rozmowie o wdrożeniu programu Social Selling mówią nam „Show Me The Money” – odpowiadamy: #ShowMeTheHoney.
Tak też nazwaliśmy nasz program – cykl filmów o Social Sellingu, Employee Advocacy, obecności na Linkedin, marketingu i sprzedaży.
Dziś przedstawiamy bardzo konkretną odpowiedź jak znaleźć „miód” na Linkedin.
Joanna Waszak – głównodowodząca programu social selling w innogy Polska, w rozmowie z Marcinem Sokołowskim odpowiada:
– jak rozpoczęli program social selling,
– z jakimi wyzwaniami musieli się zmierzyć,
– jak przenieśli handlowców z reala do digitala.
Posłuchajcie o przygotowaniach, starcie projektu i imponujących wynikach osiągniętych w 4 miesiące w firmie innogy Polska.
