Przejdź do treści

Viralowa komunikacja na LinkedIn – Maja Gojtowska

Sharebee

Potrzeby Twojej grupy docelowej są podstawą do tworzenia treści.

Nie skupiaj się tylko na zasięgach, ale na tym, jaką wartość dajesz odbiorcom. Maja Gojtowska opowiadała o tym, że posty generujące emocje mają o wiele większe szanse na zasięgi niż te, w których jest sucha treść.

Co motywuje ludzi do aktywności pod publikacją? Posty, które są:

  • ważne,
  • użyteczne,
  • nowe – edukujące.

Ważny też jest sposób, w jaki są one podane – sprawdza się tutaj storytelling i autentyczność.

Notatkę graficzną z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska.

Virale na LinkedIn Maja Gojtowska

Warsztaty LinkedIn – Tworzenie angażujących treści

Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.

Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl 

Wybierz swój temat:

  • Profil firmowy na LinkedIn
  • Employee Advocacy
  • Social Selling
  • Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
  • Boss Branding
  • Linkedin Sales Navigator
Sharebee
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu