Viralowa komunikacja na LinkedIn – Maja Gojtowska
Potrzeby Twojej grupy docelowej są podstawą do tworzenia treści.
Nie skupiaj się tylko na zasięgach, ale na tym, jaką wartość dajesz odbiorcom. Maja Gojtowska opowiadała o tym, że posty generujące emocje mają o wiele większe szanse na zasięgi niż te, w których jest sucha treść.
Co motywuje ludzi do aktywności pod publikacją? Posty, które są:
- ważne,
- użyteczne,
- nowe – edukujące.
Ważny też jest sposób, w jaki są one podane – sprawdza się tutaj storytelling i autentyczność.
Notatkę graficzną z podsumowaniem przygotowała Sylwia Chmielewska.
Warsztaty LinkedIn – Tworzenie angażujących treści
Jeżeli Twój zespół potrzebuje wsparcia w działaniach na niebieskiej platformie dla profesjonalistów, to zapraszamy na warsztaty LinkedIn.
Jesteśmy praktykami. Nie robimy szkoleń tylko warsztaty, które uczestnicy oceniają na 9.2 w 10-stopniowej skali. Przeprowadzamy ok. 100 zamkniętych warsztatów rocznie, dbając o ich jakość, merytorykę i zaangażowanie uczestników. Odezwij się na hello@sharebee.pl
Wybierz swój temat:
- Profil firmowy na LinkedIn
- Employee Advocacy
- Social Selling
- Treści – jak mówić, żeby nas słuchano
- Boss Branding
- Linkedin Sales Navigator