Zmiany w Sales Navigator 2020

#SalesNavigator jest ważnym narzędziem w portfolio LinkedIn i platforma pracuje nad zwiększaniem użytecznością rozwiązań dla sprzedaży.
Wprowadzone zmiany na tą chwilę są dostępne w wersji Enterprise.
Co się zmieniło?
Walidacja danych
LinkedIn wykorzystuje fakt, że jest największa siecią profesjonalistów na świecie i wprowadza funkcję „Not at Company Flag”, pokazującą nieaktualne dane w organizacji.
Funkcja ma na celu:
- poinformowanie o zmianie osoby kontaktowej w danej firmie,
- wskazanie, ewentualnych trudności w zamknięciu sprzedaży poprzez zmianę kontaktu,
- wskazanie szansy na nową sprzedaż, gdy nasz kontakt odejdzie do nowej firmy.
Rozwiązanie jest antidotum na nieaktualne dane w CRM, pozwalające poprzez zmiany dokonane przez kogoś na LinkedIn, zaktualizować informacje w CRM-ach zintegrowanych z platformą.
Integracje analityczne
- LinkedIn udostępnił możliwość integracji z platformami typu Business Inteligence. Jest to zmiana o tyle istotna, że do tej pory konieczny był ręczny import danych przez CSV, ponawiany każdego dnia, by dane były aktualne. Teraz połączenie pozwala na automatyczną aktualizację.
Funkcja pozwala na:
- szybszy dostęp do danych, automatyczna aktualizacja,
- uzyskanie głębszego poziomu analizy danych, poprzez połączenie wielu źródeł CRM, BI,
- optymalizację wyników sprzedaży.
Odświeżenie użyteczności panelu raportów
- LinkedIn pracuje również nad zwiększeniem użyteczności i przejrzystości panelu głównego dla użytkowników. Po wprowadzonych zmianach, administrator może na pierwszy rzut oka zobaczyć:
- możliwości zwiększenia efektywności oraz wykonania planu,
- cele i aktywności zespołu,
- nowe narzędzie Sales Navigator Coachs Level – pozwalający wyłonić w zespole jednostki według poziomu zaawansowania,
- nowe statystyki dotyczące efektywności InMaili.
Aktualizacja produktów dodatkowych
- BingGeo Migration – platforma dodała ponad 2000 stanów i prowincji oraz 2,4 mln nowych miast na świecie, zwiększając w ten sposób poziom dokładności wyszukiwań do poziomu regionów. Cieszy również fakt, że dne zostaną automatycznie zaktualizowane na kontach użytkowników, więc będziecie mogli tę zmianę zaobserwować, bez konieczności jej dokonania
- Lead Search – zwiększenie efektywności wyszukiwanych leadów poprzez dopasowanie ich do podobnych do tych, które już wcześniej wyszukiwałeś.
Źródło: https://business.linkedin.com/sales-solutions/product-update/qpr-webinar-watch-now
