Przejdź do treści
LinkedIn
3 minuty

Zmiany w Sales Navigator 2020

Bartek Ziemiański
Head of Social Selling programs @ Sharebee

#SalesNavigator jest ważnym narzędziem w portfolio LinkedIn i platforma pracuje nad zwiększaniem użytecznością rozwiązań dla sprzedaży.


 

Wprowadzone zmiany na tą chwilę są dostępne w wersji Enterprise.

Co się zmieniło?

Walidacja danych

LinkedIn wykorzystuje fakt, że jest największa siecią profesjonalistów na świecie i wprowadza funkcję „Not at Company Flag”, pokazującą nieaktualne dane w organizacji.
Funkcja ma na celu:

  • poinformowanie o zmianie osoby kontaktowej w danej firmie,
  • wskazanie, ewentualnych trudności w zamknięciu sprzedaży poprzez zmianę kontaktu,
  • wskazanie szansy na nową sprzedaż, gdy nasz kontakt odejdzie do nowej firmy.

Rozwiązanie jest antidotum na nieaktualne dane w CRM, pozwalające poprzez zmiany dokonane przez kogoś na LinkedIn, zaktualizować informacje w CRM-ach zintegrowanych z platformą.

Integracje analityczne

  1. LinkedIn udostępnił możliwość integracji z platformami typu Business Inteligence. Jest to zmiana o tyle istotna, że do tej pory konieczny był ręczny import danych przez CSV, ponawiany każdego dnia, by dane były aktualne. Teraz połączenie pozwala na automatyczną aktualizację.

    Funkcja pozwala na:

    • szybszy dostęp do danych, automatyczna aktualizacja,
    • uzyskanie głębszego poziomu analizy danych, poprzez połączenie wielu źródeł CRM, BI,
    • optymalizację wyników sprzedaży.

Odświeżenie użyteczności panelu raportów

  1. LinkedIn pracuje również nad zwiększeniem użyteczności i przejrzystości panelu głównego dla użytkowników. Po wprowadzonych zmianach, administrator może na pierwszy rzut oka zobaczyć:
    • możliwości zwiększenia efektywności oraz wykonania planu,
    • cele i aktywności zespołu,
    • nowe narzędzie Sales Navigator Coachs Level – pozwalający wyłonić w zespole jednostki według poziomu zaawansowania,
    • nowe statystyki dotyczące efektywności InMaili.

Aktualizacja produktów dodatkowych

  •  BingGeo Migration – platforma dodała ponad 2000 stanów i prowincji oraz 2,4 mln nowych miast na świecie, zwiększając w ten sposób poziom dokładności wyszukiwań do poziomu regionów. Cieszy również fakt, że dne zostaną automatycznie zaktualizowane na kontach użytkowników, więc będziecie mogli tę zmianę zaobserwować, bez konieczności jej dokonania
  •  Lead Search – zwiększenie efektywności wyszukiwanych leadów poprzez dopasowanie ich do podobnych do tych, które już wcześniej wyszukiwałeś.
 

 

 

 

Źródło: https://business.linkedin.com/sales-solutions/product-update/qpr-webinar-watch-now

Bartek Ziemiański
Head of Social Selling programs @ Sharebee
Tagi: LinkedIn
Udostępnij:
Newsletter

#ShowMeTheHoney

Praktyczny newsletter dla sprzedaży i marketingu