Employee Experience – buzzword czy mierzalny proces biznesowy?
Z tego spotkania dowiesz się:
- Czy troska o Employee Experience to już standard, czy jeszcze aspiracja polskich firm
- Jaki wpływ może mieć dobry proces EX na pozostałe procesy biznesowe
- Jakie przełożenie na jakość EX mają dobrze zorganizowane procesy utrzymaniowe HR
- Jak zmierzyć jakość doświadczeń od początku, do końca, bazując na Ścieżce Pracownika?
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar dedykowany jest dyrektorom, managerom i specjalistom działów HR w średnich i dużych firmach, którzy zastanawiają się jak wdrożyć Employee Experience oraz jak mierzyć jego skuteczność.
O doświadczeniu klientów słyszymy od zawsze, jednak dopiero ostatnie lata pokazały wagę employee i candidate experience w budowaniu marki pracodawcy i sukcesu finansowego przedsiębiorstwa. Czy EX da się zmierzyć?
Jak pracować na nim systemowo? W jaki sposób powiązać je z innymi wskaźnikami HR? Na te pytania odpowiemy podczas webinaru łączącego „human focus” z „business focus”, wszystko na bazie analityki HR.
Ania Morawiec-Bartosik i Kinga Makowska, autorki Badania Analityki HR (w którym do 24.02 można jeszcze wziąć udział na https://policzHR.pl), zapraszają na rozmowę o wynikach IV edycji Badania, które przejrzą pod kątem deklaracji i działań w obszarze doświadczeń pracownika i kandydata oraz obszarów, które mają wpływ na ich jakość.
Kto go poprowadzi?
Ania Morawiec-Bartosik – autorka książki „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu” (dostępnej na liczbywHR.pl) i inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Analityki HR (policzHR.pl).
Kinga Makowska – ekspertka strategicznego zarządzania marką pracodawcy i doświadczeniami w organizacjach. Autorka gościnnego rozdziału nt. wskaźników EB w książce „Liczby w HR”. Współautorka corocznego Badania Analityki HR. Specjalizuje się kwantyfikacji procesów i obszarów „miękkich”. Twórczyni metodologii agile employer branding.