Programy ambasadorskie w Polsce

Każdy program Employee Advocacy ma swoją ustaloną roadmapę – od opracowania celów, przez rekrutację i onboarding ambasadorów, po zarządzanie programem i utrzymanie zaangażowania.

Zamiast wymyślać koło na nowo, warto czerpać inspiracje z programów, które już zakorzeniły się na polskim rynku. Podzieli się nimi Mateusz Jabłonowski, Employer Branding Konsultant.

Z webeenaru dowiesz się:

  • jak zaplanować poszczególne elementy programu Employee Advocacy,
  • na co zwracać szczególną uwagę, żeby program realizował określone cele i założenia,
  • gdzie szukać inspiracji, skąd czerpać wiedzę i kogo prosić o wsparcie.

Widzimy się w czwartek, 7 marca 2024 r, w godz. 10.00- 10.45 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!

 

 

WEBEENAR Programy Employee Advocacy – case study z polskiego rynku

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Spotkanie zaprojektowane jest dla:

  • osób zajmujących się EB, lub planujących wdrożyć program Employee Advocacy w swojej organizacji,
  • specjalistów zajmujących się obszarem HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
  • osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych programami ambasadorskimi,
  • freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?

Mateusz Jabłonowski – konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, komunikacji, recruitment marketingu, diversity&inclusion. Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w kilku organizacjach, zaczynając od NGO, poprzez bankowość, kończąc na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad 6 ostatnich lat – skutecznie realizując działania employer brandingowe i komunikacyjne dla marek takich jak Allegro czy Miinto/ Showroom. Projekty, które koordynował, dotyczyły zarówno polskiego rynku pracy i pozyskiwania kandydatów z naszych rodzimych stron, jak i również innych państw europejskich.

Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 07.03.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 6 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.