Przejdź do treści

WEBEENAR Jak utrzymać zaangażowanie w programie Employee Advocacy?

Podsumowane webeenaru

Jakie są 3 sposoby na utrzymanie zaangażowania w programie Employee Advocacy?

Według Olga Roloff-Woszczyk, ownerki programu ambasadorskiego w Allegro, złote zasady to:

🟡 Content, content i jeszcze raz content.

🟡 Docenianie i celebrowanie sukcesów.

🟣 Rekrutacja, onboarding i znowu rekrutacja.

A jej najważniejszy przekaz to: „EA zaczyna się od Ciebie! Reaguj na treści Ambasadorek i Ambasadorów w mediach społecznościowych. Jedną z największych obaw dotyczących publikacji treści jest brak reakcji.”

Sylwia Chmielewska zebrała najważniejsze wnioski w notatkę graficzną.

Zaangażowanie w programach Employee Advocacy Allegro Olga Roloff-Woszczyk Employer BrandingA jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem programu Employee Advocacy w swojej organizacji, to chętnie podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami. Umów bezpłatne demo i zobacz, jak platforma Sharebee może wspierać ambasadorów w publikowaniu treści.

Udostępnij: