WEBEENAR Jak utrzymać zaangażowanie w programie Employee Advocacy?
Podsumowane webeenaru
Jakie są 3 sposoby na utrzymanie zaangażowania w programie Employee Advocacy?
Według Olga Roloff-Woszczyk, ownerki programu ambasadorskiego w Allegro, złote zasady to:
🟡 Content, content i jeszcze raz content.
🟡 Docenianie i celebrowanie sukcesów.
🟣 Rekrutacja, onboarding i znowu rekrutacja.
A jej najważniejszy przekaz to: „EA zaczyna się od Ciebie! Reaguj na treści Ambasadorek i Ambasadorów w mediach społecznościowych. Jedną z największych obaw dotyczących publikacji treści jest brak reakcji.”
Sylwia Chmielewska zebrała najważniejsze wnioski w notatkę graficzną.
A jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem programu Employee Advocacy w swojej organizacji, to chętnie podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami. Umów bezpłatne demo i zobacz, jak platforma Sharebee może wspierać ambasadorów w publikowaniu treści.