Zaangażowanie ambasadorów

Program ambasadorski w Allegro to projekt, który pochwalić się może 3-letnim stażem i 200 osobami, które regularnie publikują wartościowe treści. Ich pierwszym celem było „wykręcenie” 13 milionów zasięgu, teraz idą po… jeszcze więcej.

Co odpowiada za sukces tego programu? Jak wygląda zarządzanie takim projektem? O tym opowie Olga Roloff-Woszczyk, Employer Branding Specialist w Allegro.

Z naszego webeenaru dowiesz się:

🟡 w jaki sposób motywować ludzi do udziału w programie EA,

🟡 jak grywalizacja przekłada się na zaangażowanie,

🟡 na czym polega animacja ambasadorów,

🟣 w jaki sposób planować cele i raportować wyniki.

Widzimy się w czwartek, 14 marca 2024 r, w godz. 10.00- 10.45 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!

 

 

WEBEENAR Jak utrzymać zaangażowanie w programie Employee Advocacy?

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Spotkanie zaprojektowane jest dla:

  • osób zajmujących się EB, lub planujących wdrożyć program Employee Advocacy w swojej organizacji,
  • specjalistów zajmujących się obszarem HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
  • osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych programami ambasadorskimi,
  • freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?

Olga Roloff-Woszczyk – z wykształcenia psycholożka i absolwentka studiów podyplomowych Skuteczny Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego. Od blisko 3 lat związana z Allegro, pełniąc obecnie rolę Employer Branding Specialist. Pasjonatka działań budujących wizerunek pracodawcy, w szczególności z zakresu marketingu rekrutacyjnego, mediów społecznościowych oraz Employee Advocacy.

Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 14.03.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 6 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.