WEBEENAR Algorytm LinkedIna 2025 – zmiany i nowości

Algorytm LinkedIna to temat, który zawsze rozgrzewa tłumy 🔥i zawsze generuje dyskusje. Dlatego rozpoczyna tegoroczny cykl webeenarów Sharebee.

Warto wiedzieć na jakie formaty i tematy stawia platforma, żeby wpleść je w swoją strategię komunikacji. Praktycznymi wskazówkami podzieli się Bartek Ziemiański, trener LinkedIn z Sharebee.

Czego dowiesz się z webeenaru:

  •  LinkedIn w Polsce i na świecie – kluczowe dane na 2025 r.
  • Jaki zmiany i nowości szykuje platforma
  • Na co szczególnie warto zwracać uwagę, tworząc publikacje
  • Co z tym AI – wspiera czy przeszkadza w działaniach na LinkedIn

Widzimy się w czwartek, 20 lutego 2025 r, w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!

  

WEBEENAR Algorytm LinkedIna 2025 – zmiany i nowości

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Spotkanie zaprojektowane jest dla:

  • osób zajmujących się EB, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
  • specjalistów zajmujących się obszarem HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
  • osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
  • freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?

Bartek Ziemiański –  ekspert od LinkedIna, gdzie działa zarówno prywatnie, jak i nadzorując programy Employee Advocacy i Social Selling u klientów Sharebee. Marketing i sprzedaż nie mają przed nim tajemnic, siedzi w tej branży od kilkunastu lat. Zostało to docenione i wyróżniony został na liście 100 Polskich Osobowości Marketingu.

Wierzy w to, że najlepszymi ambasadorami marki są ludzie, dlatego prowadzi warsztaty z wykorzystania LinkedIn, których celem jest zmotywowanie uczestników i uczestniczek do aktywności na tej platformie. Buduje to marki osobiste oraz markę pracodawcy.

Bartek jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z social media.

Realizuje złożone projekty dla globalnych firm, takich jak Allegro, Mastercard, Orange, Asseco, E.ON, Pekao, Ford, co świadczy o jego doświadczeniu i umiejętnościach w branży. Jego doświadczenie  pozwala na skuteczne wykorzystanie narzędzi online w celu promocji firmy oraz pozyskiwania kandydatów na rynku pracy.

Karol Stróż – COO i współzałożyciel Sharebee. Odpowiada za rozwój naszej platformy i to, żeby jak najlepiej współdziałała z LinkedInem. Razem z zespołem wdraża programy Employee Advocacy i Social Selling w średnich i dużych organizacjach.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 20.02.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.