Eksperci techniczni na LinkedIn – case study STILL Polska

„Nasza branża jest specyficzna, nie nadajemy się na LinkedIn.”  To zdanie często pojawia się w kontekście firm przemysłowych w mediach społecznościowych. Razem ze STILL Polska udowodnimy, że to mit. Wystarczy postawić na ludzi – ekspertów, którzy są prawdziwym sercem organizacji.

O prowadzeniu programu ambasadorskiego na LinkedIn opowie Joanna Bojarojć, Marketing Director w STILL Polska.

Z naszego spotkania dowiesz się:

  • Jak skutecznie budować wizerunek autentycznej marki dzięki ekspertom wewnętrznym,
  • Dlaczego własne, autorskie treści ambasadorów to klucz do zaangażowania odbiorców,
  • Dlaczego osobowość i autentyczność ambasadorów to największa wartość programu,
  • Jak znaleźć i zmotywować pracowników do pełnienia roli ambasadorów w branży technicznej.

Widzimy się w czwartek, 27 marca 2025 r., w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!

WEBEENAR Eksperci techniczni na LinkedIn

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Spotkanie zaprojektowane jest dla:

  • osób zajmujących się Employee Advocacy, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
  • specjalistów zajmujących się obszarem EB, HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
  • osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
  • freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi webeenar?

Joanna Bojarojć od ponad 17 lat działa w obszarze marketingu i sprzedaży, zdobywając doświadczenie w budowaniu strategii i wspieraniu rozwoju marek. Zawodowo związana z marką STILL – wiodącym dostawcą wewnątrzzakładowych rozwiązań logistycznych, obejmujących wózki widłowe, technologie magazynowe, systemy sieciowe i usługi.

Joanna jest absolwentką Diploma in Professional Marketing akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), posiadaczką certyfikatu DIMAQ Professional, a także certyfikowaną moderatką Design Thinking. Od niedawna rozwija swoje kompetencje jako certyfikowany Erickson Professional Coach (EPC), praktykując profesjonalny coaching.

Prywatnie żona i mama dwójki rozbrykanych chłopców. Pasjonuje się nowymi technologiami, nieustannym rozwojem – zarówno swoim, jak i innych. W wolnym czasie można ją spotkać na biegowych ścieżkach lub przy sztalugach, gdzie tworzy swoje prace malarskie.

Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 27.03.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.