
Eksperci techniczni na LinkedIn – case study STILL Polska
„Nasza branża jest specyficzna, nie nadajemy się na LinkedIn.” To zdanie często pojawia się w kontekście firm przemysłowych w mediach społecznościowych. Razem ze STILL Polska udowodnimy, że to mit. Wystarczy postawić na ludzi – ekspertów, którzy są prawdziwym sercem organizacji.
O prowadzeniu programu ambasadorskiego na LinkedIn opowie Joanna Bojarojć, Marketing Director w STILL Polska.
Z naszego spotkania dowiesz się:
- Jak skutecznie budować wizerunek autentycznej marki dzięki ekspertom wewnętrznym,
- Dlaczego własne, autorskie treści ambasadorów to klucz do zaangażowania odbiorców,
- Dlaczego osobowość i autentyczność ambasadorów to największa wartość programu,
- Jak znaleźć i zmotywować pracowników do pełnienia roli ambasadorów w branży technicznej.
Widzimy się w czwartek, 27 marca 2025 r., w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Spotkanie zaprojektowane jest dla:
- osób zajmujących się Employee Advocacy, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
- specjalistów zajmujących się obszarem EB, HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
- osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
- freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi webeenar?
Joanna Bojarojć od ponad 17 lat działa w obszarze marketingu i sprzedaży, zdobywając doświadczenie w budowaniu strategii i wspieraniu rozwoju marek. Zawodowo związana z marką STILL – wiodącym dostawcą wewnątrzzakładowych rozwiązań logistycznych, obejmujących wózki widłowe, technologie magazynowe, systemy sieciowe i usługi.
Joanna jest absolwentką Diploma in Professional Marketing akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM), posiadaczką certyfikatu DIMAQ Professional, a także certyfikowaną moderatką Design Thinking. Od niedawna rozwija swoje kompetencje jako certyfikowany Erickson Professional Coach (EPC), praktykując profesjonalny coaching.
Prywatnie żona i mama dwójki rozbrykanych chłopców. Pasjonuje się nowymi technologiami, nieustannym rozwojem – zarówno swoim, jak i innych. W wolnym czasie można ją spotkać na biegowych ścieżkach lub przy sztalugach, gdzie tworzy swoje prace malarskie.
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 27.03.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.