WEBEENAR Employee Advocacy i Social Selling na LinkedIn – 10 przykazań
Podsumowanie webeenaru
Jak prowadzić program #EmployeeAdvocacy czy #SocialSelling na LinkedIn? Na to pytanie odpowiedzieli Mateusz Jabłonowski i Agnieszka Wnuk na naszym webeenarze.
Znajdziesz tam 10 kluczowych przykazań.
🟡 ZAUFANIE do ludzi i budowane za pośrednictwem ludzi,
🟡 FOCUS na pracowników, a nie na firmę – to przynosi korzyści obu stronom,
🟡 ZARZĄDZANIE społecznością – to codzienna praca, która wymaga zaangażowania,
🟡 EDUKACJA managementu o biznesowych korzyściach z programu,
🟡 DOBRY ONBOARDING – wyjście spoza swojej bańki, warsztaty o LinkedIn,
🟡 POLITYKA social media – zbiór zasad dotyczących działania, komunikacji, sytuacji kryzysowych,
🟡 OPIEKUN PROJEKTU, który nadaje kierunek, dba o treści, jest motorem programu,
🟡 REKRUTACJA do programu – zawsze dobrowolna!
🟡 BIBLIOTEKA TREŚCI – pomysły na posty, inspiracje, gotowe materiały,
🟣 NIE ZABIJAJ kreatywności – ambasadorzy to nie słupy ogłoszeniowe.
Podsumowanie w formie graficznej opracowała Sylwia Chmielewska:
Jeżeli chcesz porozmawiać o tym, jak pomagamy naszym klientom w prowadzeniu skutecznych programów ambasadorskich, to umów bezpłatne demo platformy Sharebee.