Przejdź do treści

WEBEENAR LinkedIn dla handlowca

Jak zdobywać klientów na LinkedIn?

Powiedzmy sobie szczerze, LinkedIn nie został zaprojektowany do sprzedaży. To biznesowa sieć społecznościowa. Jednak dobry handlowiec potrafi wykorzystać jej potencjał i sprawić, że social selling przełoży się na leady i konwersje. Wymaga to jednak… czasu, cierpliwości i odpowiedniej strategii.

Wskazówkami podzielił się Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B.

Nie wchodzimy na LinkedIn, aby coś kupić, więc nie wchodź tam, aby coś sprzedać.

Kluczem jest użyteczność i przydatność treści, którymi chcemy dzielić się z naszą społecznością .Klienci nie szukają naszego produktu, tylko rozwiązań dla swoich problemów.

Reguła 95/5 pokazuje, że tylko 5% klientów jest w momencie, gdy aktywnie kupuje. Co zrobić z całą resztą?

🟡 Buduj skojarzenia marki z ważnymi dla klienta tematami,
🟡 Ułatwiaj przejście przez proces zakupu,
🟡 Dziel się przydatnymi informacjami – nie musisz być ekspertem, bądź przydatny!

Zbieraj informacje z rynku i dziel się nimi, zbieraj i odpowiadaj na pytania, podpowiadaj jak lepiej wykorzystać produkt – jak Brand24, polecaj i komentuj wartościowe publikacje [jednak z głową].🟡

Buduj zaufanie – to najważniejsza waluta 💵 Liczy się jakość i Twoja marka.

Zanim coś napiszecie, warto coś poczytać 😎, ale też zadać pytanie przed publikacją: i co z tego? 

Jeżeli chcesz zadbać o Social Selling w zorganizowany, mierzalny sposób, to platforma Sharebee będzie doskonałym wsparciem.

Handlowiec na LinkedIn Łukasz Kosuniak grafika Sylwia Chmielewska

Podsumowanie w formie grafiki opracowała Sylwia Chmielewska.

Udostępnij: