
Udany start programu ambasadorskiego – case study TAURON Dystrybucja
Celem komunikacji TAURON Dystrybucji w social mediach było pokazanie energetyków i tego, jak różne oblicza ma zawód energetyka. Pokazanie, że prąd nie dostarcza się sam – robią to ludzie. Zależało im na różnorodnych perspektywach – od elektromontera po zarząd. Idealnym rozwiązaniem stał się program ambasadorski #EnerGOnauci, który wystartował we wrześniu 2024 r. z 30 osobami na pokładzie.
Kulisami projektu podzieli się Renata Stanisławska-Bąk, Specjalistka wiodąca ds. komunikacji zewnętrznej, ownerka programu w TAURON Dystrybucji.
Z naszego spotkania dowiesz się:
- Jak wyglądały przygotowania do wdrożenia programu Employee Advocacy,
- W jaki sposób prowadzona była rekrutacja (kanały komunikacji i formaty),
- Skąd czerpać pomysły na treści i jak motywować ambasadorów do publikacji na LinkedIn.
Widzimy się w czwartek, 13 marca 2025 r., w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Spotkanie zaprojektowane jest dla:
- osób zajmujących się employee advocacy, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
- specjalistów zajmujących się obszarem EB, HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
- osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
- freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?
Renata Stanisławska-Bąk – specjalistka wiodąca ds. komunikacji zewnętrznej, ownerka programu ambasadorskiego #EnerGOnauci w TAURON Dystrybucji. Tworzy video, grafiki i treści.
Wierzy, że słowa mają moc – i te napisane i te wypowiedziane, one budują relacje i markę osobistą.
A energetycy i energetyczki mają wiele do opowiedzenia i ona im w tym pomaga.
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 13.03.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.