Przejdź do treści

WEBEENAR Employee Advocacy i Social Selling na LinkedIn – 10 przykazań

Podsumowanie webeenaru

Jak prowadzić program #EmployeeAdvocacy czy #SocialSelling na LinkedIn? Na to pytanie odpowiedzieli Mateusz Jabłonowski i Agnieszka Wnuk na naszym webeenarze.

Znajdziesz tam 10 kluczowych przykazań.

🟡 ZAUFANIE do ludzi i budowane za pośrednictwem ludzi,

🟡 FOCUS na pracowników, a nie na firmę – to przynosi korzyści obu stronom,

🟡 ZARZĄDZANIE społecznością – to codzienna praca, która wymaga zaangażowania,

🟡 EDUKACJA managementu o biznesowych korzyściach z programu,

🟡 DOBRY ONBOARDING – wyjście spoza swojej bańki, warsztaty o LinkedIn,

🟡 POLITYKA social media – zbiór zasad dotyczących działania, komunikacji, sytuacji kryzysowych,

🟡 OPIEKUN PROJEKTU, który nadaje kierunek, dba o treści, jest motorem programu,

🟡 REKRUTACJA do programu – zawsze dobrowolna!

🟡 BIBLIOTEKA TREŚCI – pomysły na posty, inspiracje, gotowe materiały,

🟣 NIE ZABIJAJ kreatywności – ambasadorzy to nie słupy ogłoszeniowe.

Podsumowanie w formie graficznej opracowała Sylwia Chmielewska:

 Employee Advocacy i Social Selling na LinkedIn webeenar Sharebee grafika Sylwia Chmielewska

Jeżeli chcesz porozmawiać o tym, jak pomagamy naszym klientom w prowadzeniu skutecznych programów ambasadorskich, to umów bezpłatne demo platformy Sharebee.

Udostępnij: