WEBEENAR Komunikacja programu ambasadorskiego w PKO Bank Polski

Dla osób zainteresowanych tematem Employee Advocacy wszystko wydaje się być zrozumiałe – cele i korzyści programu są przecież oczywiste. Wyzwanie pojawia się wtedy, gdy trzeba je przedstawić wewnątrz firmy – interesariuszom oraz potencjalnym ambasadorkom i ambasadorom.

Jak to zrobić? Swoimi doświadczeniami podzieli się Aleksandra Łęcka, Social Media Team Manager w PKO Bank Polski.

Z naszego webeenaru dowiesz się:

  • Dla kogo jest przeznaczony program ambasadorski?
  • Jakimi kanałami prowadzić komunikację programu Employee Advocacy
  • Jak sprawnie przeprowadzić rekrutację w dużej organizacji
  • Jak dbać o „interesy klientów wewnętrznych” podczas programu

Webeenar odbędzie się w czwartek, 10 października 2024, w godz. 10.00 – 10.45, na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!

WEBEENAR Komunikacja programu ambasadorskiego w PKO Bank Polski

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania programami ambasadorskimi, a w szczególności: 

  • Specjalistów ds. EB, HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn poprzez działania Employee Advocacy. 
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania kultury organizacyjnej i wartości firmy. 
  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online. 
Kto poprowadzi spotkanie?

Aleksandra Łęcka – już od ponad 8 lat zajmuje się social media marketingiem i budowaniem profili marek, z doświadczeniem w najlepszych agencjach digital jak i po stronie klienta. Z łezką w oku wspomina współpracę z IKEA, gdzie odpowiadała za wszystkie polskie profile marki po stronie agencyjnej. Od 5 lat związana z sektorem finansowym, dziś Kierowniczka Zespołu Komunikacji w Social Mediach w PKO BP.

W centrum swoich zainteresowań zawsze stawia ludzi i społeczeństwo. Najchętniej cały czas żyłaby w drodze, dlatego czas wolny spędza na podróżowaniu, również tym kulinarnym!

Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 10.10.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.