WEBEENAR Komunikacja programu ambasadorskiego w PKO Bank Polski
Dla osób zainteresowanych tematem Employee Advocacy wszystko wydaje się być zrozumiałe – cele i korzyści programu są przecież oczywiste. Wyzwanie pojawia się wtedy, gdy trzeba je przedstawić wewnątrz firmy – interesariuszom oraz potencjalnym ambasadorkom i ambasadorom.
Jak to zrobić? Swoimi doświadczeniami podzieli się Aleksandra Łęcka, Social Media Team Manager w PKO Bank Polski.
Z naszego webeenaru dowiesz się:
- Dla kogo jest przeznaczony program ambasadorski?
- Jakimi kanałami prowadzić komunikację programu Employee Advocacy
- Jak sprawnie przeprowadzić rekrutację w dużej organizacji
- Jak dbać o „interesy klientów wewnętrznych” podczas programu
Webeenar odbędzie się w czwartek, 10 października 2024, w godz. 10.00 – 10.45, na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania programami ambasadorskimi, a w szczególności:
- Specjalistów ds. EB, HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn poprzez działania Employee Advocacy.
- Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania kultury organizacyjnej i wartości firmy.
- Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online.
Kto poprowadzi spotkanie?
Aleksandra Łęcka – już od ponad 8 lat zajmuje się social media marketingiem i budowaniem profili marek, z doświadczeniem w najlepszych agencjach digital jak i po stronie klienta. Z łezką w oku wspomina współpracę z IKEA, gdzie odpowiadała za wszystkie polskie profile marki po stronie agencyjnej. Od 5 lat związana z sektorem finansowym, dziś Kierowniczka Zespołu Komunikacji w Social Mediach w PKO BP.
W centrum swoich zainteresowań zawsze stawia ludzi i społeczeństwo. Najchętniej cały czas żyłaby w drodze, dlatego czas wolny spędza na podróżowaniu, również tym kulinarnym!
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 10.10.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.