Przejdź do treści

WEBEENAR Komunikacja programu ambasadorskiego w PKO Bank Polski

Podsumowane webeenaru

Dla osób zainteresowanych tematem Employee Advocacy wszystko wydaje się być zrozumiałe – cele i korzyści programu są przecież oczywiste. Wyzwanie pojawia się wtedy, gdy trzeba je przedstawić wewnątrz firmy – interesariuszom oraz potencjalnym ambasadorkom i ambasadorom.

Jak to zrobić? Swoimi doświadczeniami podzieliła się Aleksandra Łęcka, Social Media Team Manager w PKO Bank Polski.

Z naszego webeenaru dowiesz się:

🔵 Dla kogo jest przeznaczony program ambasadorski?

🔵 Jakimi kanałami prowadzić komunikację programu Employee Advocacy

🔵 Jak sprawnie przeprowadzić rekrutację w dużej organizacji

🔵 Jak dbać o „interesy klientów wewnętrznych” podczas programu

Notatka graficzna

Komunikacja programu ambasadorskiego
Komunikacja programu ambasadorskiego

Platforma Sharebee

Jeżeli prowadzisz już program Employee Advocacy i potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu treściami, zliczaniem wyników oraz raportowaniem postępów, to platforma Sharebee jest narzędziem idealnym dla Ciebie.

Umów bezpłatne demo i porozmawiajmy o tym, jak możemy Cię wspierać w Twoim programie ambasadorskim. Od jego startu po wyjście na zagraniczne rynki – będziemy Cię wspierać na każdym etapie.

Udostępnij: