Przejdź do treści

WEBEENAR Pomysły na posty w programie ambasadorskim – case study BGK

Podsumowanie webeenaru

Posty są paliwem każdego programu Employee Advocacy. Bez regularnej aktywności i angażujących publikacji projekt nie ma szans na przetrwanie.

Jak przekonać pracowników do tworzenia własnych treści? O tym opowiadają Anna Lipska i Aleksandra Chuda, które w Banku Gospodarstwa Krajowego pracują w zespole komunikacji online, gdzie m.in. od 3 lat prowadzą program „Jestem Rzecznikiem BGK. Jestem na Linkedinie”. W 2024 roku program zdobył prestiżową nagrodę Employer Branding Excellence Awards.

Nie dziwimy się, bo wyniki wykręcone przez 55 rzeczników są imponujące:

  • 4 480 publikacji, w tym 53% przygotowanych samodzielnie,
  • 72 539 reakcji i 9 357 kliknięć,
  • 6 914 komentarze zostawione pod postami,
  • 10 122 767 zasięg postów.

„Jaki jest przepis na sukces naszego programu ambasadorskiego? Na pewno to, że w kulturze Bank Gospodarstwa Krajowego zaszyte jest dzielenie się wiedzą.

  

Dlatego nasi rzecznicy tak chętnie piszą o swojej pracy, doświadczeniach, nowinkach branżowych. A naszym zadaniem jest ich wspierać, motywować i zachęcać do działania. No i oczywiście – dawać dobry przykład.”

Podsumowanie graficzne spotkania przygotowała Sylwia Chmielewska:

Sharebee_Pomysły na posty w programie ambasadorskim_case study BGK_Ania Lipska_Ola Chuda_grafika Sylwia Chmielewska

Jak przygotować ambasadorów do działania na LinkedIn?

  • Szkolenia z personal brandingu i warsztaty LinkedIn
  • Określ cele i wartości marki
  • Stwórz bibliotekę zasobów i materiałów wspierających – tu pomoże platforma Sharebee
  • Daj przestrzeń na autentyczność
  • Zainspiruj regularnymi przykładami i case studies
  • Monitoruj i dostarczaj feedback
  • Nagradzaj zaangażowanie i sukcesy
  • Ułatwiaj wymianę wiedzy i współpracę – stwórz dedykowany kanał komunikacji

Pomysły na posty w programie ambasadorskim

Wyrobienie sobie nawyku publikowania na LinkedIn to podstawa. Dlatego wypatruj okazji do tego, żeby podzielić się czymś ciekawym ze społecznością. Pamiętaj o użyteczności – to nie mogą być tylko chwaliposty. Opisuj:

  • Twoje codzienne doświadczenia zawodowe
  • Aktualne trendy w branży
  • Ciekawe artykuły, badania i raporty
  • Książki, podcasty, webinary
  • Kick off i zakończenie projektu
  • Twoje plany i cele zawodowe
  • Odpowiedz na pytania z branży – komentarze
  • Konferencje, szkolenia
  • Nietypowe święta/specjalne dni
  • Lista wskazówek i poradniki
  • Lekcje/wnioski z doświadczeń
  • Inspirujące historie innych

Pamiętaj o wykorzystaniu różnorodnych formatów na LinkedIn: 🖼️ grafiki i infografiki, 📸 zdjęcia i galerie zdjęć, 📊 ankiety i pytania do społeczności, 🤳🏻video nagrywane w pionie, 🎡 dokumenty PDF – karuzele.

A jeżeli potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu programem ambasadorskim, to odezwij się do nas i umów bezpłatne demo Sharebee. Dodatkową inspiracją może być książka „Employee Advocacy”.

Udostępnij: