WEBEENAR Pomysły na posty w programie ambasadorskim – case study BGK
Posty są paliwem każdego programu Employee Advocacy. Bez regularnej aktywności i angażujących publikacji projekt nie ma szans na przetrwanie. Tu przecież liczy się autentyczność i komunikacja human to human.
Jak przekonać pracowników do tworzenia własnych treści? O tym opowiedzą Anna Lipska i Aleksandra Chuda, które w Banku Gospodarstwa Krajowego pracują w zespole komunikacji online.
Z naszego webeenaru dowiesz się:
- Jak odpowiednio przygotować ambasadorów do działania na LinkedIn,
- Skąd czerpać inspiracje do pisania postów,
- Jakie formaty i tematy sprawdzają się najlepiej na LinkedIn,
- W jaki sposób budować nawyk dzielenia się wiedzą w organizacji.
Widzimy się live w czwartek, 7 listopada 2024, w godz. 10.00 – 10.45, na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania programami ambasadorskimi, a w szczególności:
- Specjalistów ds. EB, HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn poprzez działania Employee Advocacy.
- Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania kultury organizacyjnej i wartości firmy.
- Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online.
Kto poprowadzi spotkanie?
Anna Lipska i Aleksandra Chuda od wielu lat zajmują się szeroko pojętą komunikacją, marketingiem tradycyjnym i online. W Banku Gospodarstwa Krajowego pracują w zespole komunikacji online, gdzie m.in. od 3 lat prowadzą program „Jestem Rzecznikiem BGK. Jestem na Linkedinie”. W 2024 roku program zdobył prestiżową nagrodę Employer Branding Excellence Awards. Prowadzą również oficjalne konto banku na Linkedinie. Prywatnie są fankami nowych technologii, podcastów i kawy.
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w piątek, 7.11.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.