WEBEENAR Premiera książki „Employee Advocacy”
Dla kogo jest ta książka?
„Employee Advocacy” to praktyczny poradnik o zarządzaniu programami ambasadorskimi, skierowany do osób pracujących w:
- HR i employer brandingu,
- marketingu,
- sprzedaży,
- oraz liderów i liderek, którym zależy na widoczności pracowników.
Książka ułatwi Ci zbudowanie wśród pracowników grupy aktywnych ambasadorów, którzy w ramach działań employee advocacy budują swój personal branding, promując jednocześnie organizację, w której pracują. Pomoże też odnaleźć się w działaniach na LinkedIn i budowaniu silnej marki eksperckiej.
Co w niej znajdziesz
W książce znajdziesz szereg dobrych praktyk i wskazówek na to, jak wprowadzić, zarządzać i utrzymać program ambasadorski w organizacji. Zadbaliśmy zarówno o teorię, jak i przykłady konkretnych działań, czy praktyczne wskazówki od ownerów istniejących programów – Allegro, Amiblu, All For One, Autenti, BGK, Capgemini, Dentsu, Etex, PMI, pracuj.pl, Still, WUZETEM.
Zawarliśmy w niej także rozdziały o budowaniu marki osobistej, działaniach na LinkedIn oraz Social Sellingu, gdzie swoją ekspertyzą podzielili się Maja Gojtowska, Dagmara Pakulska i Łukasz Kosuniak.
A wszystko to opakowane w przyjazną dla oka i użyteczną formę.
To nie jest kolejna publikacja, którą postawisz na półce – dodaliśmy do niej ćwiczenia, zadania oraz interaktywne materiały, które poszerzą Twoją wiedzę.
Do końca roku dostępna jest w promocyjnej cenie 79 zł. Wysyłka planowana na styczeń 2025 r.