Przejdź do treści

WEBEENAR Premiera książki „Employee Advocacy”

Dla kogo jest ta książka?

„Employee Advocacy” to praktyczny poradnik o zarządzaniu programami ambasadorskimi, skierowany do osób pracujących w:

  • HR i employer brandingu,
  • marketingu,
  • sprzedaży,
  • oraz liderów i liderek, którym zależy na widoczności pracowników.

Książka ułatwi Ci zbudowanie wśród pracowników grupy aktywnych ambasadorów, którzy w ramach działań employee advocacy budują swój personal branding, promując jednocześnie organizację, w której pracują. Pomoże też odnaleźć się w działaniach na LinkedIn i budowaniu silnej marki eksperckiej.

Co w niej znajdziesz

W książce znajdziesz szereg dobrych praktyk i wskazówek na to, jak wprowadzić, zarządzać i utrzymać program ambasadorski w organizacji. Zadbaliśmy zarówno o teorię, jak i przykłady konkretnych działań, czy praktyczne wskazówki od ownerów istniejących programów – Allegro, Amiblu, All For One, Autenti, BGK, Capgemini, Dentsu, Etex, PMI, pracuj.pl, Still, WUZETEM.

Zawarliśmy w niej także rozdziały o budowaniu marki osobistej, działaniach na LinkedIn oraz Social Sellingu, gdzie swoją ekspertyzą podzielili się Maja Gojtowska, Dagmara Pakulska i Łukasz Kosuniak.

A wszystko to opakowane w przyjazną dla oka i użyteczną formę.

To nie jest kolejna publikacja, którą postawisz na półce – dodaliśmy do niej ćwiczenia, zadania oraz interaktywne materiały, które poszerzą Twoją wiedzę.

Do końca roku dostępna jest w promocyjnej cenie 79 zł. Wysyłka planowana na styczeń 2025 r.

KSIĄŻKA EMPLOYEE ADVOCACY W SKLEPIE SHAREBEE

Udostępnij: