WEBEENAR Premiera książki „Employee Advocacy”
Employee Advocacy to temat, wokół którego krążymy od lat. Świadome zarządzanie programami ambasadorskimi stało się zapalnikiem do powstania platformy Sharebee, która od 6 lat rozwija się razem z naszymi klientami.
Dostrzegliśmy jednak, że na polskim rynku brakuje publikacji, która zawierałaby w sobie zarówno teorię, jak i praktykę związaną z prowadzeniem takich projektów. Dlatego też postanowiliśmy ją stworzyć we współpracy z Mateuszem Jabłonowskim. Do wypowiedzi zaprosiliśmy branżowe ekspertki i ekspertów (Dagmara Pakulska, Maja Gojtowska, Łukasz Kosuniak) oraz ownerów istniejących programów ambasadorskich.
Z naszego webeenaru dowiesz się:
- Dla kogo została stworzona książka „Employee Advocacy” i kto z niej skorzysta,
- Jakie są etapy zarządzania programem ambasadorskim,
- W jaki sposób owner projektu wpływa na jego powodzenie,
- Jak sprawić, żeby program Employee Advocacy przynosił korzyści biznesowe.
Widzimy się live w czwartek, 28 listopada 2024, w godz. 10.00 – 10.45. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania programami ambasadorskimi, a w szczególności:
- Specjalistów ds. EB, HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn poprzez działania Employee Advocacy.
- Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania kultury organizacyjnej i wartości firmy.
- Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online.
Kto poprowadzi spotkanie?
Mateusz Jabłonowski – konsultant, trener, project manager, praktyk. Ekspert rynku pracy, redaktor prowadzący książki „Employee Advocacy”, autor książki „Employer branding. Praktyczny podręcznik”. Wspiera i uczy o rozwiązaniach z obszaru employer brandingu, komunikacji wewnętrznej, diversity & inclusion, personal brandingu, employee advocacy – które działają, są praktyczne i innowacyjne.
Dagmara Pakulska – marketerka, przedsiębiorczyni, konferansjerka i wykładowczyni akademicka. Autorka Niby-Prasówki. Jedna z Top 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Woman. Konsultuje, szkoli, audytuje oraz buduje strategie komunikacji w social mediach zarówno dla dużych, jak i małych marek. Współpracowała już m.in. z Żabka Polska, mBankiem, Jeronimo Martins, Lidlem, czy z TVN.
Marcin Sokołowski – marketingowiec i szef sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w branży technologicznej. CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie umożliwiającej wdrożenie programów Employee Advocacy i Social Selling. Wierzy w to, że gdy zespoły mówiące tym samym językiem dostaną narzędzie, które sprawia, że wiosłują w tym samym kierunku, to właśnie wtedy zaczynają pojawiać się nowi klienci i najlepiej dopasowani kandydaci.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w piątek, 28.11.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.