WEBEENAR Premiera książki „Employee Advocacy”

Employee Advocacy to temat, wokół którego krążymy od lat. Świadome zarządzanie programami ambasadorskimi stało się zapalnikiem do powstania platformy Sharebee, która od 6 lat rozwija się razem z naszymi klientami.

Dostrzegliśmy jednak, że na polskim rynku brakuje publikacji, która zawierałaby w sobie zarówno teorię, jak i praktykę związaną z prowadzeniem takich projektów. Dlatego też postanowiliśmy ją stworzyć we współpracy z Mateuszem Jabłonowskim. Do wypowiedzi zaprosiliśmy branżowe ekspertki i ekspertów (Dagmara Pakulska, Maja Gojtowska, Łukasz Kosuniak) oraz ownerów istniejących programów ambasadorskich.

Z naszego webeenaru dowiesz się:

  • Dla kogo została stworzona książka „Employee Advocacy” i kto z niej skorzysta,
  • Jakie są etapy zarządzania programem ambasadorskim,
  • W jaki sposób owner projektu wpływa na jego powodzenie,
  • Jak sprawić, żeby program Employee Advocacy przynosił korzyści biznesowe.

Widzimy się live w czwartek, 28 listopada 2024, w godz. 10.00 – 10.45. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Zarejestruj się poniżej!

WEBEENAR Premiera książki „Employee Advocacy”

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Zapraszamy każdą osobę, która chce pogłębić swoją wiedzę na temat zarządzania programami ambasadorskimi, a w szczególności: 

  • Specjalistów ds. EB, HR i rekrutacji, którzy chcą poznać nowoczesne metody przyciągania talentów oraz budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy na LinkedIn poprzez działania Employee Advocacy. 
  • Managerów i liderów zespołów, którzy pragną zrozumieć, jak wykorzystać LinkedIn do promowania kultury organizacyjnej i wartości firmy. 
  • Specjalistów ds. marketingu i komunikacji, odpowiedzialnych za tworzenie strategii Employer Branding i budowanie zaangażowanej społeczności online. 
Kto poprowadzi spotkanie?

Mateusz Jabłonowski – konsultant, trener, project manager, praktyk. Ekspert rynku pracy, redaktor prowadzący książki „Employee Advocacy”, autor książki „Employer branding. Praktyczny podręcznik”. Wspiera i uczy o rozwiązaniach z obszaru employer brandingu, komunikacji wewnętrznej, diversity & inclusion, personal brandingu, employee advocacy – które działają, są praktyczne i innowacyjne.

Dagmara Pakulska – marketerka, przedsiębiorczyni, konferansjerka i wykładowczyni akademicka. Autorka Niby-Prasówki. Jedna z Top 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Woman. Konsultuje, szkoli, audytuje oraz buduje strategie komunikacji w social mediach zarówno dla dużych, jak i małych marek. Współpracowała już m.in. z Żabka Polska, mBankiem, Jeronimo Martins, Lidlem, czy z TVN.

Marcin Sokołowski – marketingowiec i szef sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem w branży technologicznej. CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie umożliwiającej wdrożenie programów Employee Advocacy i Social Selling. Wierzy w to, że gdy zespoły mówiące tym samym językiem  dostaną narzędzie, które sprawia, że wiosłują w tym samym kierunku, to właśnie wtedy zaczynają pojawiać się nowi klienci i najlepiej dopasowani kandydaci.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w piątek, 28.11.2024 r., w godz. 10.00 – 10.45 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 30 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.