Przejdź do treści

WEBEENAR Program ambasadorski w globalnej firmie – case study Capgemini

Podsumowanie webinaru

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa w zakresie transformacji i zarządzania biznesem poprzez wykorzystanie mocy technologii. Jak wyglądało wdrożenie Employee Advocacy w ich organizacji?

Ekipa #CapStars zrobiła to w gwiazdorskim stylu 😎.

Zaczynali w grudniu 2022 z 50 ambasadorami i ambasadorkami, a obecnie celem jest 350 osób na pokładzie. I to na pewno nie koniec! Swoim przepisem na sukces podzieliła się ownerka programu –  Gabriela Plencler-Borecka, Employer Branding Process Lead w Capgemini.

Wyniki mówią same za siebie:

  • 11,5 miliona zasięgów wygenerowanych w 8 miesięcy
  • 9309 postów opublikowanych na LinkedIn
  • 236 aktywnych ambasadorek i ambasadorów

Kluczowe wskazówki zebrała na grafice Sylwia Chmielewska.

Chcesz dowiedzieć się, jak platforma Sharebee może wspierać Twój program ambasadorski? Umów się na bezpłatne demo. 

Udostępnij: