WEBEENAR Program ambasadorski w globalnej firmie – case study Capgemini
Podsumowanie webinaru
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa w zakresie transformacji i zarządzania biznesem poprzez wykorzystanie mocy technologii. Jak wyglądało wdrożenie Employee Advocacy w ich organizacji?
Ekipa #CapStars zrobiła to w gwiazdorskim stylu 😎.
Zaczynali w grudniu 2022 z 50 ambasadorami i ambasadorkami, a obecnie celem jest 350 osób na pokładzie. I to na pewno nie koniec! Swoim przepisem na sukces podzieliła się ownerka programu – Gabriela Plencler-Borecka, Employer Branding Process Lead w Capgemini.
Wyniki mówią same za siebie:
- 11,5 miliona zasięgów wygenerowanych w 8 miesięcy
- 9309 postów opublikowanych na LinkedIn
- 236 aktywnych ambasadorek i ambasadorów
Kluczowe wskazówki zebrała na grafice Sylwia Chmielewska.
Chcesz dowiedzieć się, jak platforma Sharebee może wspierać Twój program ambasadorski? Umów się na bezpłatne demo.