WEBEENAR Social Selling – jakie treści pomagają handlowcom na LinkedIn
Podsumowanie webeenaru
Co handlowcy mogą publikować na LinkedIn? 🤨Na to pytanie odpowiedział Łukasz Kosuniak podczas webeenaru, pokazując szereg możliwości – również tych na wykorzystanie ChatGPT.
Podrzucamy Wam pomysły na posty:
🟡 Polecenie artykułu branżowego – ze swoim komentarzem,
🟡 Odpowiedź na pytanie – zadawane w rozmowach z klientami, na forach dyskusyjnych, czy popularne w wyszukiwarkach,
🟡 Slajdy z prezentacji wrzucone jako dokument pdf.,
🟡 PRO TIP – krótka i praktyczna porada,
🟡 Zadawanie pytań – np. w formie ankiet czy głosowania,
🟡 Komentarz do materiału firmowego – sprawdzajcie na bieżąco bazę wiedzy,
🟡 Recykling treści – te wartościowe szybko się nie zestarzeją.
PRO TIP: Możesz udostępnić ten wpis jako post, dodając swój komentarz z omówieniem.
Sylwia Chmielewska zebrała najważniejsze wnioski w notatkę graficzną.
A jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem programu Social Selling w swojej organizacji, to chętnie podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami. Umów bezpłatne demo i zobacz, jak platforma Sharebee może wspierać handlowców w publikowaniu treści.