Boss Branding

Widoczny lider organizacji uwiarygadnia markę, dla której pracuje.
To dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek, by kadra kierownicza angażowała się w komunikacje firmową. Pokazujemy liderom korzyści, jakie daje aktywność w social mediach.

Dlaczego CEO powinien być obecny na LinkedIn?

01

Marcin Sokołowski, CEO Sharebee

Liderzy są znacznie częściej krytykowani za brak komunikacji, niż jej nadpodaż. Ci którzy nie wykorzystują okazji do tego, by zabrać głos w istotnych kwestiach, są odbierani jako ci, którym nie zależy.

Badania pokazują, że młode pokolenia wolą pracować dla organizacji, których liderzy są autorytetami, a ich głos jest słyszany, szczególnie w social mediach.

02

Piotr Żeromski, CEO, Mindboxgroup

Sharebee okazało się rewolucją, która przeniosła Mindbox z niemal niebytu do jednej z najbardziej widocznych firm z branży w mediach społecznościowych.

03

Jarosław Kowalski, Zastępca dyrektora, Aluprof

Dzięki Sharebee poznałem wielu ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem i są moją inspiracją w budowaniu komunikacji na LinkedIn.

Narzędzie Sharebee jest naszym solidnym wsparciem i pomocą w publikowaniu i kontrolowaniu zasięgu naszych treści.

04

Bartek Ziemiański, Head of Social Selling programs, Sharebee

Moje doświadczenie pokazuje, że nic nie działa tak dobrze na start programów Social Selling czy Employee Advocacy, jak zaangażowana kadra zarządzająca. Tutaj sprawdza się powiedzenie o tym, że przykład idzie z góry.

Jeżeli chcecie, aby wasi pracownicy byli aktywni w social mediach, budowali markę ekspercką, opowiadali o firmie, to warto zacząć te działania od siebie.

Sprawdź, jakie korzyści przynosi Boss Branding

01

Przyciąganie talentów

Marcin Sokołowski

Kandydaci i kandydatki chcą wiedzieć z kim będą pracować, jaka atmosfera panuje w firmie, czego można się spodziewać.

Dzięki aktywności kadry zarządzającej w social media przyciągamy do firmy właściwe osoby.

02

Wpływ na otoczenie

Karol Stróż

Bardziej ufamy ludziom niż markom. To fakt. Dlatego tak ważne jest pokazanie autentycznej komunikacji, wchodzenie w dialog z odbiorcami.

Profile osobiste szefów generują wielokrotnie większe zasięgi niż profile firmowe – nawet te wspierane budżetami marketingowymi.

03

Employer Branding

Paulina Sacha

Firma to ludzie – mówi się o tym od lat. Warto, by nie były to tylko puste hasła, ale też realne działania.

LinkedIn jest idealną platformą do pokazania kadry zarządzającej, która stoi za sukcesami organizacji.

04

Budowanie marki

Bartek Ziemiański

Pozycja CEO, szefa czy lidera zobowiązuje. Wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, branżowej, ale też działania według określonych wartości.  

Mądre wykorzystanie zasięgów przynosi ogromne korzyści – osobiste i firmowe. 

Szefowie firm, którzy milczą w social mediach, tracą możliwość komunikacji z otoczeniem biznesowym.

CEO w social mediach – statystyki

20%
Millenialsów woli aplikować do firmy, której szef jest aktywny w social mediach.
87 tys.
CEO jest obecnych na polskim LinkedIn – tak pokazują dane z 2024 r.
86%
osób poszukuje opinii na temat potencjalnego pracodawcy w Internecie.

Jak wygląda współpraca z Sharebee?

Wiemy, że działy marketingu i HR często zmagają się z tym, żeby namówić liderów do obecności na LinkedIn. My wiemy, jak ich do tego przekonać.

01

Spotkanie wstępne

Omówimy Twoje potrzeby w zakresie Boss Brandingu i celu jaki chcesz osiągnąć.

02

Przejrzysta wycena

Dostaniesz ofertę zgodną z Twoimi oczekiwaniami i możliwościami. Obejmuje ona działania zespołowe i indywidualne wsparcie.

03

Umowa i formalności

Wypełniasz brief, uzgadniamy zakres współpracy i podpisujemy umowę.

04

Tworzenie treści

Opracowujemy wspólnie strategię działań i komunikacji. Przygotujemy bibliotekę treści i pakiet grafik.

05

Warsztat “Lider na LinkedIn”

Omawiamy różne strategie budowania marki osobistej oraz pokazujemy cele jakie można osiągać wpływając na otoczenie organizacji, jak i do wewnątrz firmy.

Porozmawiajmy o Boss Brandingu w Twojej firmie!