Przyciąganie talentów
Kandydaci i kandydatki chcą wiedzieć z kim będą pracować, jaka atmosfera panuje w firmie, czego można się spodziewać.
Dzięki aktywności kadry zarządzającej w social media przyciągamy do firmy właściwe osoby.
Liderzy są znacznie częściej krytykowani za brak komunikacji, niż jej nadpodaż. Ci którzy nie wykorzystują okazji do tego, by zabrać głos w istotnych kwestiach, są odbierani jako ci, którym nie zależy.
Badania pokazują, że młode pokolenia wolą pracować dla organizacji, których liderzy są autorytetami, a ich głos jest słyszany, szczególnie w social mediach.
Sharebee okazało się rewolucją, która przeniosła Mindbox z niemal niebytu do jednej z najbardziej widocznych firm z branży w mediach społecznościowych.
Dzięki Sharebee poznałem wielu ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem i są moją inspiracją w budowaniu komunikacji na LinkedIn.
Narzędzie Sharebee jest naszym solidnym wsparciem i pomocą w publikowaniu i kontrolowaniu zasięgu naszych treści.
Moje doświadczenie pokazuje, że nic nie działa tak dobrze na start programów Social Selling czy Employee Advocacy, jak zaangażowana kadra zarządzająca. Tutaj sprawdza się powiedzenie o tym, że przykład idzie z góry.
Jeżeli chcecie, aby wasi pracownicy byli aktywni w social mediach, budowali markę ekspercką, opowiadali o firmie, to warto zacząć te działania od siebie.
Kandydaci i kandydatki chcą wiedzieć z kim będą pracować, jaka atmosfera panuje w firmie, czego można się spodziewać.
Dzięki aktywności kadry zarządzającej w social media przyciągamy do firmy właściwe osoby.
Bardziej ufamy ludziom niż markom. To fakt. Dlatego tak ważne jest pokazanie autentycznej komunikacji, wchodzenie w dialog z odbiorcami.
Profile osobiste szefów generują wielokrotnie większe zasięgi niż profile firmowe – nawet te wspierane budżetami marketingowymi.
Firma to ludzie – mówi się o tym od lat. Warto, by nie były to tylko puste hasła, ale też realne działania.
LinkedIn jest idealną platformą do pokazania kadry zarządzającej, która stoi za sukcesami organizacji.
Pozycja CEO, szefa czy lidera zobowiązuje. Wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, branżowej, ale też działania według określonych wartości.
Mądre wykorzystanie zasięgów przynosi ogromne korzyści – osobiste i firmowe.
Wiemy, że działy marketingu i HR często zmagają się z tym, żeby namówić liderów do obecności na LinkedIn. My wiemy, jak ich do tego przekonać.
Spotkanie wstępne
Omówimy Twoje potrzeby w zakresie Boss Brandingu i celu jaki chcesz osiągnąć.
Przejrzysta wycena
Dostaniesz ofertę zgodną z Twoimi oczekiwaniami i możliwościami. Obejmuje ona działania zespołowe i indywidualne wsparcie.
Umowa i formalności
Wypełniasz brief, uzgadniamy zakres współpracy i podpisujemy umowę.
Tworzenie treści
Opracowujemy wspólnie strategię działań i komunikacji. Przygotujemy bibliotekę treści i pakiet grafik.
Warsztat “Lider na LinkedIn”
Omawiamy różne strategie budowania marki osobistej oraz pokazujemy cele jakie można osiągać wpływając na otoczenie organizacji, jak i do wewnątrz firmy.