Marketing
1h 26m nagrania
Jak pisać by algorytm i odbiorcy byli uContentowani
Z tego spotkania dowiesz się:
- jak działa algorytm treści LinkedIn;
- czym jest dwell time;
- jak przeciągnąć algorytm treści na naszą stronę;
- czemu nie warto patrzeć tylko na zasięgi.
Algorytm treści LinkedIn filtruje i ocenia dziennie ok. 8 milionów postów, wideo, zdjęć i artykułów. I musi je dopasować do zainteresowań i oczekiwań ponad 800 milionów użytkowników. Nie jest to łatwa praca.
Algorytm mimo negatywnego feedbacku od wielu osób, spadających zasięgów u wielu, wcześniej wysokozasięgowych użytkowników, zmienia się w dobrą stronę. Na koniec dnia daje nam bowiem coraz większe szanse na interakcje, zdobywanie uwagi oraz na poznawanie interesujących treści od osób, z którymi wcześniej moglibyśmy się nie zetknąć. Grzegorz Miecznikowski podzieli się wskazówkami na to, jakie treści tworzyć i jak liczyć ich efekty.
Grzegorz Miecznikowski – #ZnanyEkspert w obszarze LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy i marketingu
Tagi:
Marketing