Przejdź do treści
Marketing
1h 26m nagrania

Jak pisać by algorytm i odbiorcy byli uContentowani

Sharebee

Z tego spotkania dowiesz się:

  • jak działa algorytm treści LinkedIn;
  • czym jest dwell time;
  • jak przeciągnąć algorytm treści na naszą stronę;
  • czemu nie warto patrzeć tylko na zasięgi.

Algorytm treści LinkedIn filtruje i ocenia dziennie ok. 8 milionów postów, wideo, zdjęć i artykułów. I musi je dopasować do zainteresowań i oczekiwań ponad 800 milionów użytkowników. Nie jest to łatwa praca.


Algorytm mimo negatywnego feedbacku od wielu osób, spadających zasięgów u wielu, wcześniej wysokozasięgowych użytkowników, zmienia się w dobrą stronę. Na koniec dnia daje nam bowiem coraz większe szanse na interakcje, zdobywanie uwagi oraz na poznawanie interesujących treści od osób, z którymi wcześniej moglibyśmy się nie zetknąć. Grzegorz Miecznikowski podzieli się wskazówkami na to, jakie treści tworzyć i jak liczyć ich efekty.

Grzegorz Miecznikowski – #ZnanyEkspert w obszarze LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy i marketingu

Tagi: Marketing
Udostępnij: