Przejdź do treści
Marketing
1h 1min nagrania

Jak stworzyć strategię social media i jaki budżet przeznaczyć?

Sharebee

Portale społecznościowe to, dla firm każdej wielkości, platformy z wielkim potencjałem wizerunkowym i sprzedażowym. Wydatki na reklamę online do końca roku mają wzrosnąć o 54 proc. Na reklamę tradycyjną marketerzy będą wydawać jedynie o 4 proc. więcej swoich budżetów.

Dobrze dobrana strategia działań w social media oraz dobrze przemyślany budżet, przyniosą Tobie i Twojemu zespołowi lepsze wyniki wizerunkowe i sprzedażowe.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar dedykowany jest szefom i managerom działów sprzedaży, marketingu i HR w średnich i dużych firmach, którzy rozważają wdrożenie social media do komunikacji i sprzedaży i szukają do tego optymalnych taktyk oraz narzędzi.

Z tego spotkania dowiesz się:

  • co powinna zawierać strategia social media;
  • czym jest klucz marki;
  • jak opracować personę sprzedażową;
  • jaki model działań w social media wybrać;
  • jaki budżet przeznaczyć w zależności od celu komunikacji.
Tagi: Marketing
Udostępnij: