Przejdź do treści

WEBEENAR Employer Branding na LinkedIn – jak robić to dobrze

Podsumowanie webeenaru

„LinkedIn to nie jest job board czy druga strona internetowa firmy. To przede wszystkim społeczność!”

Tak Maja Gojtowska rozpoczęła nasz  webeenar, który obfitował w wiele dobrych przykładów na to, jak prowadzić Employer Branding na LinkedIn. Kluczowe wnioski:

🟡 nie wielkość profilu się liczy, ale to, czy ludzie angażują się w treści,

🟡 postaw na regularność i wykorzystanie różnorodnych tematów i formatów (wideo, karuzela, eventy live i audio, wydarzenia na LinkedIn),

🟡 publikować warto tematy związane z firmą i branżą, ale przede wszystkim pokazywać ludzi, zaplecze, wartości firmowe,

🟡 zamieszczaj oferty pracy jako posty, dodając do nich informacje o zespole, liderach i liderkach,

🟡 posty pracowników i strony firmowej uzupełniają się, dlatego warto zrobić szkolenie z LinkedIn, zadbać o profile (zdjęcie w tle, opis, doświadczenie) i nauczyć aktywności na portalu,

🟡 to też miejsce na docenianie, szczególnie przez management, który należy edukować w obszarze Boss Branding.

Tutaj profile firmowe wymienione przez Maję, które warto obserwować: DHL eCommerce Polska (DHL Parcel), ING Polska, ING Hubs Poland, mBank S.A., Bank Millennium, PKO Bank Polski, Bank Pekao S.A., Bank Gospodarstwa Krajowego, BNP Paribas, Lidl Polska, Santander, LOTTE Wedel, Traffit, Future Processing, ORLEN S.A.

Podsumowanie graficzne przygotowała Sylwia Chmielewska.

Webeenar Sharebee EB na LinkedIn Maja Gojtowska grafika Sylwia Chmielewska

 

 

Jeżeli chcecie zorganizować dedykowane warsztaty LinkedIn dla swojego zespołu, lub porozmawiać o programie Employee Advocacy, to zapraszamy do kontaktu: hello@sharebee.pl

Udostępnij: