
Marka osobista HR-owca na LinkedIn
Może Ci się wydawać, że pracują w branży HR, wcale nie musisz dbać o personal brand, nie jesteś przecież usługą czy produktem. Nic bardziej mylnego! Silny wizerunek i rozpoznawalność potrafią otworzyć niejedne drzwi w świecie biznesu. Mamy na to dowody i przykłady!
Wspólnie z Mają Gojtowską, konsultantką HR, przeanalizujmy je podczas webeenaru.
Ze spotkania dowiesz się:
- jak przeprowadzić audyt marki osobistej,
- dlaczego warto obserwować swoją konkurencję,
- w czym może pomóc ci silna marka osobista,
- jak zwiększyć swoją widoczność (kanały komunikacji i formaty treści).
Widzimy się w czwartek, 6 marca 2025 r, w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Spotkanie zaprojektowane jest dla:
- osób zajmujących się HR,
- specjalistów zajmujących się obszarem EB, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
- osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
- freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?
Maja Gojtowska – wierzy, że pracodawcy powinni traktować swoich kandydatów do pracy i pracowników przynajmniej tak dobrze jak traktują swoich klientów. Każdego dnia stara się to zmienić.
Zawodowo od 15 lat obserwuje trendy na rynku pracy i pomaga firmom lepiej komunikować się z kandydatami do pracy i pracownikami. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla pracodawców, jest mówczynią oraz autorką książek i publikacji z obszaru HR.
Współautorka książki „Employee Advocacy”.
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 6.03.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.