WEBEENAR Strategiczne fundamenty Employee Advocacy

Dobrze skrojony program ambasadorski to sytuacja win-win dla obu stron: firmy i pracowników.

Zanim jednak zaprosimy pracowników do aktywności, warto zastanowić się nad tym, czy jesteśmy na to gotowi jako organizacja.

Wspólnie z Mateuszem Jabłonowskim, konsultantem EB, przeanalizujmy to podczas webeenaru.

Ze spotkania dowiesz się:

  • jak jest rola kultury organizacyjnej w programie employee advocacy,
  • jak podjąć decyzję, czy to dobry moment na start działań ambasadorskich,
  • w jaki sposób zadbać o zasoby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • jak realnie ustalać cele i mierniki programu.

Widzimy się w czwartek, 27 lutego 2025 r, w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!

  

WEBEENAR Strategiczne fundamenty Employee Advocacy

Zarejestruj się na to wydarzenie

Dla kogo jest ten webeenar?

Spotkanie zaprojektowane jest dla:

  • osób zajmujących się EB, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
  • specjalistów zajmujących się obszarem HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
  • osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
  • freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?

Mateusz Jabłonowski –  konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, komunikacji, recruitment marketingu, diversity&inclusion. ​Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w kilku organizacjach, zaczynając od NGO, poprzez bankowość, kończąc na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad 6 ostatnich lat – skutecznie realizując działania employer brandingowe i komunikacyjne dla marek takich jak Allegro czy Miinto/ Showroom.

Redaktor książki „Employee Advocacy”.

Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.

Informacje organizacyjne o webeenarze

Webinar odbędzie się w czwartek, 27.02.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.