
WEBEENAR Strategiczne fundamenty Employee Advocacy
Dobrze skrojony program ambasadorski to sytuacja win-win dla obu stron: firmy i pracowników.
Zanim jednak zaprosimy pracowników do aktywności, warto zastanowić się nad tym, czy jesteśmy na to gotowi jako organizacja.
Wspólnie z Mateuszem Jabłonowskim, konsultantem EB, przeanalizujmy to podczas webeenaru.
Ze spotkania dowiesz się:
- jak jest rola kultury organizacyjnej w programie employee advocacy,
- jak podjąć decyzję, czy to dobry moment na start działań ambasadorskich,
- w jaki sposób zadbać o zasoby wewnętrzne i zewnętrzne,
- jak realnie ustalać cele i mierniki programu.
Widzimy się w czwartek, 27 lutego 2025 r, w godz. 10.00- 11.00 na zoomie. Zarejestruj się poniżej!
Dla kogo jest ten webeenar?
Spotkanie zaprojektowane jest dla:
- osób zajmujących się EB, dbających o markę pracodawcy na LinkedIn,
- specjalistów zajmujących się obszarem HR, PR, komunikacją, marketingiem lub sprzedażą,
- osób z małych, średnich i dużych firm, zainteresowanych działaniami na LinkedIn,
- freelancerów i solo przedsiębiorców.
Kto poprowadzi spotkanie?
Mateusz Jabłonowski – konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, komunikacji, recruitment marketingu, diversity&inclusion. Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w kilku organizacjach, zaczynając od NGO, poprzez bankowość, kończąc na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad 6 ostatnich lat – skutecznie realizując działania employer brandingowe i komunikacyjne dla marek takich jak Allegro czy Miinto/ Showroom.
Redaktor książki „Employee Advocacy”.
Sylwia Chmielewska – marketing managerka w Sharebee. Odpowiada za komunikację, promocję i prowadzenie serii naszych webeenarów. To ona przygotowuje dla Was rysunkowe podsumowania eventów.
Informacje organizacyjne o webeenarze
Webinar odbędzie się w czwartek, 27.02.2025 r., w godz. 10.00 – 11.00 na platformie Zoom. Część merytoryczna potrwa 45 min., a na koniec zaplanowaliśmy 15 min. sesję Q&A oraz konkurs. Całość spotkania będzie nagrywana.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rejestrując się na wydarzenie dołączasz do ponad 7 tysięcy subskrybentów newslettera #ShowMeTheHoney. Co miesiąc otrzymujesz od nas mejla napakowanego wiedzą o LinkedIn, Employee Advocacy, Social Selling. Subskrybenci newslettera jako pierwsi otrzymują informację o wydarzeniach, dokumenty do pobrania, nagrania i inne smakowite kąski.