Potencjał Linkedin dla firmy z perspektywy CxO

Potencjał Linkedin dla firmy z perspektywy CxO

Czas czytania: 3 minuty

Czym jest dzisiaj LinkedIn? Czy LinkedIn fejsbuczeje? Jak dzielić się wiedzą i jakie treści tworzyć? Jak przyjmować feedback? Na te i inne pytania odpowiadali Anna Rulkiewicz (Prezeska Grupy LUX MED), Artur Wiza (Wiceprezes Asseco Polska) w czasie panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Marcina Sokołowskiego z Sharebee.

- Pandemia zmieniła wiele w tym jak postrzegamy LinkedIn. Przed Covid-19 był to dla mnie wizytownik. Teraz zupełnie inaczej podchodzę do tego portalu. Mogę być na bieżąco z tym co dzieje się u ludzi, z którymi współpracuje. LinkedIn to narzędzie biznesowe, które poprawia naszą komunikację – tłumaczy Artur Wiza z Asseco Poland.

I rzeczywiście tak jest. LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce platform społecznościowych i sieci profesjonalistów. To miejsce obowiązkowe, jeśli chcesz promować swoją firmę, poszukujesz pracy, pracowników albo po prostu chciałabyś zwiększyć sprzedaż swoich usług lub produktów. To idealne miejsce do tego, aby poszukiwać nowych klientów bądź pracowników, tworzyć własną markę osobistą lub znaleźć wymarzoną pracę.

Jak jednak komunikować się w tym portalu? O praktyce, a nie o teorii, posłuchasz na panelu „Potencjał Linkedin dla firmy z perspektywy CxO”, który miał miejsce w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual. Znajdziesz też na nim praktyczne odpowiedzi na temat hejtu na LinkedIn i radzenia sobie z hejterami i dzielenia się treściami.

 

 

Gdzie jest jednak granica dzielenia się naszymi pasjami, hobby i osiągnięciami? Czy LinkedIn „fejsbuczeje”?

- Jest granica i bardzo mocno ją widać. Oczywiście nie robię zdjęć, że jestem na łódce. Ale kiedy wiem, że mogę coś zmienić, jak np. dzięki społeczności LinkedIn przyciągać więcej ludzi na Pojezierze Iławskie, zrewitalizować opuszczoną marinę, robię to – mówi Anna Rulkiewicz. I dodaje: LinkedIn jest platformą, gdzie możemy znaleźć ludzi, którzy mogą nam pomóc. Wszystko zależy od intencji. Staramy się jednak wywierać wpływ i zmieniać nawet nasze najbliższe otoczenie.

Jakie treści tworzyć na LinkedIn? Treści, które zamieszczasz, powinny:

  • być wartością dla czyjejś kariery bądź rozwoju;
  • oferować praktyczne porady lub wskazówki;
  • inspirować;
  • być związane z branżą, w której działasz;
  • pochodzić z wiarygodnego źródła lub być napisane przez ciebie;
  • dopasowane do grupy docelowej.
  • Zoptymalizuj swoje

 

O Autorze
Sharebee
Author: SharebeeEmail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne artykuły tego autora


Drukuj   E-mail